Piața muncii din România și din alte părți

Ord. dupa

Cunosc mulți oameni care își caută job de peste 10 ani, încontinu...

2 comentarii

Office Sky este un start-up lansat în 2022, care oferă, în premier...

O mică notă la intrarea și pe meniul unui restaurant din Spania: ...

1 comentarii

Unul dintre principiile de bază ale recrutării, dintr-un mesaj al Io...

3 comentarii

Ne-a venit și nouă rândul să căutăm o bonă. Cu primul copil s-a...

1 comentarii

Orice îndrăgostit vrea să dea mult mai mult decât primeşte, şi o...

4 comentarii

Săptămâna de lucru de patru zile devine un subiect fierbinte pentru...

Mulți manageri se supără foc pe mine când le spun că nu-i pot lua...

2 comentarii

I have known Florin Coman (FC) for many years: banker, writer, playwri...

Skanska: Angajații din birouri au așteptări mai mari în ceea ce pr...

2 comentarii

Magnetico 2021 este un eveniment dedicat industriei HR organizat de Bu...

Să fii absolventă de Limbi Străine la Universitatea din București,...

19 comentarii

Pandemia remodelează percepția angajaților asupra spațiului ideal ...

Vom avea rezistenta emotionala necesara pentru o viata marcata de tran...

2 comentarii

Unul dintre lucrurile pe care recrutorii și angajatorii le consideră...

4 comentarii

Față de 2019, domeniul IT a înregistrat o creștere de 10% în rân...

Incompetența multor manageri e, de departe, tema cea mai prezentă ș...

4 comentarii

4 abilități care îi lipsesc generației Z. Ce soluție au găsi...

Oamenii își doresc o separare între muncă și casă – conform st...

Aplicațiile mobile de video calling și organizare au ținut producti...

Un interviu pe care l-am dat lui Matei Martin de la Dilema Veche, în ...

Afiseaza
comentarii

4.5
(8)

O mică notă la intrarea și pe meniul unui restaurant din Spania: „Dacă se va întâmpla să vă gândiți că serviciile nu sunt la înălțimea așteptărilor, să aveți în vedere că la sfârșit nota de plată va fi mai mică cu cel puțin 10%, chiar din această cauză.”

O învățătură din Biblie spune că dacă îți dai seama că nu vei obține ceva, nu mai cere. Tradusă pe limba managerilor care caută în continuare disperați angajați buni, această regulă sună cam așa: Dacă nu ați găsit până acum, și e mai mult decât evident că în viitor veți găsi și mai greu, ce ar fi să nu mai căutați angajați buni? Mai bine schimbați-vă modelul de business, către unul care merge și cu angajați mai slabi și neserioși…

Vai, dar e posibil așa ceva? Da, e posibil în mult mai multe situații decât vă imaginați. E un îndemn pe care-l fac de ani de zile către managerii din HoReCa. Nu mai căutați chelneri și bucătari ca aceia pe care i-ați văzut în filme sau despre care ați citit în cursurile de la Viilor, pentru că nu veți mai găsi. Dar lipsa de personal din domeniul vostru poate fi suplinită, în bună măsură și foarte ieftin, printr-un marketing inteligent. Nu le mai creați clienților așteptări false, pentru că iese mult mai prost la final. Ci vindeți cât mai inteligent ceea ce aveți! Asta include nu doar serviciile, ci și tot restul. Dacă credeți că nu se pot vinde cu profit și niște produse sau servicii slabe, vă înșelați foarte tare. Un om foarte bun pe marketing vă poate convinge că serviciile proaste sunt chiar chic în ziua de azi, la modă. Și asta pe lângă avantajul pecuniar cu care vin la pachet, de pildă. Poate merită o încercare…

E un articol folositor?

Apasa pe o steluta

4.5 / 5. Rezultatul 8

Nu sunt voturi pentru moment. Multumim daca esti primul care voteaza!

We are sorry that this post was not useful for you!

Let us improve this post!

Tell us how we can improve this post?


  • Ionut Tomescu :

    A avea perspective si orizonturi largi e o calitate a celor vizionari probabil si nu toti managerii sunt vizionari, probabil ca nici nu trebuie sa fie vizionari prea multi dintre ei, da’ cum posibil ca urmeaza multe business transformations, se mai filtreaza dintre ei oricum…Cineva mi-a spus ca daca se gaseste cineva care se dovedeste ca poate prezice viitorul intr-un anumit business pe un an macar, ar fi ceva nemaivazut de fapt…

  • Experiența pe acest site va fi îmbunătățită dacă acceptați folosirea de cookie-uri. Mai multe informatii

    The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

    Close