Articole despre manageri, problemele și întrebările lor…

Ord. dupa
(Carieră și Piața muncii)

Era de așteptat, și e normal ca munca necalificată să devină mai ...

3 comentarii
(CV-urile)

Dacă vrei să compromiți pe cineva, recomandă-i să-și facă CV-ul...

2 comentarii
(Carieră și Piața muncii)

Mulți căutători de joburi sunt supărați foc când nu ajung fața ...

1 comentarii
(CV-urile)

Recrutorii și angajatorii nu parcurg și nu citesc CVurile așa cum ...

4 comentarii
(Salarii și beneficii)

Angajații și cei care caută joburi nu fac niciodată diferența în...

2 comentarii
(Carieră și Piața muncii)

Ori de câte ori scriu și-i îndemn pe oameni să muncească susținu...

(Hard Working Managers)

E cât se poate de normal ca cei mai mulți – marea majoritate, adic...

5 comentarii
(Hard Working Managers)

O argumentație bizară circulă și printre oamenii de business, și ...

(Lucratul la stat)

Parcul Ioanid. Loc frumos, liniștit, copiat acum o sută de ani după...

(Discriminarea)

Sunt numeroase riscurile legate de angajarea vârstnicilor în diverse...

4 comentarii
(Hard Working Managers)

Recunoști ușor angajații pe care te poți baza și pe cei cărora n...

(Hard Working Managers)

Scenă de business cu patru manageri cu salarii mari și o secretară ...

5 comentarii
(Hard Working Managers)

O mică întâmplare, care a stat la baza deciziei prietenului meu de ...

(Hard Working Managers)

Companie cunoscută, director general cunoscut și el, ne știm de mul...

8 comentarii
(Hard Working Managers)

Știați că nu există nicio metodă de a prevedea obiectiv că un ma...

(Carieră și Piața muncii)

O metodă aproape sigură să faci rău cuiva și să-l îngropi și m...

1 comentarii
(Salarii și beneficii)

Când o să mă mai întrebe cineva cum sunt angajații români și cu...

15 comentarii
(Interviurile)

Într-o conversație, „Nu e nicio problemă” are/ poate avea înto...

5 comentarii
(Hard Working Managers)

Contextul general, mai întâi: sondajele GB de pe LinkedIn și Facebo...

1 comentarii
(Interviurile)

Interviurile grele de angajare sunt un șir de capcane în care mulți...

6 comentarii
(Anunțurile de recrutare)

Am pus pe Internet cel mai simplu job cu putință: caut pe cineva car...

(CV-urile)

Am pus de curând un CV pentru o poziție de director comercial într-...

13 comentarii
(Carieră și Piața muncii)

Știți cu toții cum e când vă schimbați o părere. Cum decădeți...

10 comentarii
(Interviurile)

Într-un interviu cu un candidat/ discuție cu cineva, poți să-ți d...

7 comentarii
(Interviurile)

Cei mai mulți - marea majoritate, de fapt - nu știu să spună decâ...

6 comentarii
Afiseaza
comentarii

4.2
(10)

O mică notă la intrarea și pe meniul unui restaurant din Spania: „Dacă se va întâmpla să vă gândiți că serviciile nu sunt la înălțimea așteptărilor, să aveți în vedere că la sfârșit nota de plată va fi mai mică cu cel puțin 10%, chiar din această cauză.”

O învățătură din Biblie spune că dacă îți dai seama că nu vei obține ceva, nu mai cere. Tradusă pe limba managerilor care caută în continuare disperați angajați buni, această regulă sună cam așa: Dacă nu ați găsit până acum, și e mai mult decât evident că în viitor veți găsi și mai greu, ce ar fi să nu mai căutați angajați buni? Mai bine schimbați-vă modelul de business, către unul care merge și cu angajați mai slabi și neserioși…

Vai, dar e posibil așa ceva? Da, e posibil în mult mai multe situații decât vă imaginați. E un îndemn pe care-l fac de ani de zile către managerii din HoReCa. Nu mai căutați chelneri și bucătari ca aceia pe care i-ați văzut în filme sau despre care ați citit în cursurile de la Viilor, pentru că nu veți mai găsi. Dar lipsa de personal din domeniul vostru poate fi suplinită, în bună măsură și foarte ieftin, printr-un marketing inteligent. Nu le mai creați clienților așteptări false, pentru că iese mult mai prost la final. Ci vindeți cât mai inteligent ceea ce aveți! Asta include nu doar serviciile, ci și tot restul. Dacă credeți că nu se pot vinde cu profit și niște produse sau servicii slabe, vă înșelați foarte tare. Un om foarte bun pe marketing vă poate convinge că serviciile proaste sunt chiar chic în ziua de azi, la modă. Și asta pe lângă avantajul pecuniar cu care vin la pachet, de pildă. Poate merită o încercare…

E un articol folositor?

Apasa pe o steluta

4.2 / 5. Rezultatul 10

Nu sunt voturi pentru moment. Multumim daca esti primul care voteaza!

We are sorry that this post was not useful for you!

Let us improve this post!

Tell us how we can improve this post?


  • Ionut Tomescu :

    A avea perspective si orizonturi largi e o calitate a celor vizionari probabil si nu toti managerii sunt vizionari, probabil ca nici nu trebuie sa fie vizionari prea multi dintre ei, da’ cum posibil ca urmeaza multe business transformations, se mai filtreaza dintre ei oricum…Cineva mi-a spus ca daca se gaseste cineva care se dovedeste ca poate prezice viitorul intr-un anumit business pe un an macar, ar fi ceva nemaivazut de fapt…

  • Ochio :

    George, cine te-a inspirat în grafice?!! 😀😀😀

  • Experiența pe acest site va fi îmbunătățită dacă acceptați folosirea de cookie-uri. Mai multe informatii

    The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

    Close