Articole despre manageri, problemele și întrebările lor…

Ord. dupa
(Salarii și beneficii)

Când o să mă mai întrebe cineva cum sunt angajații români și cu...

15 comentarii
(Interviurile)

Într-o conversație, „Nu e nicio problemă” are/ poate avea înto...

5 comentarii
(Hard Working Managers)

Contextul general, mai întâi: sondajele GB de pe LinkedIn și Facebo...

1 comentarii
(Interviurile)

Interviurile grele de angajare sunt un șir de capcane în care mulți...

6 comentarii
(Anunțurile de recrutare)

Am pus pe Internet cel mai simplu job cu putință: caut pe cineva car...

(CV-urile)

Am pus de curând un CV pentru o poziție de director comercial într-...

13 comentarii
(Carieră și Piața muncii)

Știți cu toții cum e când vă schimbați o părere. Cum decădeți...

10 comentarii
(Interviurile)

Într-un interviu cu un candidat/ discuție cu cineva, poți să-ți d...

7 comentarii
(Interviurile)

Cei mai mulți - marea majoritate, de fapt - nu știu să spună decâ...

6 comentarii
(Hard Working Managers)

Unul dintre numeroasele profiluri toxice de angajați, sau de candida...

3 comentarii
(Lucratul la stat)

Azi am fost la tribunal să depun o mărturie pentru un prieten care s...

10 comentarii
(Hard Working Managers)

Un partener al nostru își mută birourile. A mutat deja mobila și a...

1 comentarii
(Discriminarea)

Mai încet cu lamentările cu ce ne facem noi după 50, când nu ne ma...

21 comentarii
(CV-urile)

O recomandare legată de CV-uri și de modul de lucru cu firmele de re...

(Anunțurile de recrutare)

Când găseai foarte mulți candidați pentru orice job puneai un anun...

(Interviurile)

Candidații la joburile manageriale au puține metode la îndemână c...

3 comentarii
(Carieră și Piața muncii)

Aproape toți cei care spun că serviciile sunt proaste în România ...

7 comentarii
(Lucratul la stat)

Dacă am înțeles eu bine care este rolul (oficial, cel puțin) al ag...

2 comentarii
(CV-urile)

Fiindcă oamenii nu mai au timp ca să-și facă singuri sintezele (ca...

2 comentarii
(Carieră și Piața muncii)

Facerea unei impresii bune trece mai întâi, obligatoriu, prin neface...

2 comentarii
(Carieră și Piața muncii)

Din nou despre ce înseamnă imaginea la interviu: recrutare de countr...

1 comentarii
(Carieră și Piața muncii)

Când cineva primește un e-mail nesolicitat, șansele să-l citească...

2 comentarii
(CV-urile)

Primesc un CV de la un candidat pentru un post de director general la ...

19 comentarii
(Articles)

Oricât de unici și de out of de box sunteți, evaluarea într-un sce...

10 comentarii
(Hard Working Managers)

Revelație ieri a unui prieten al meu, director general al unei firme ...

6 comentarii
Afiseaza
comentarii

4.1
(9)

O mică notă la intrarea și pe meniul unui restaurant din Spania: „Dacă se va întâmpla să vă gândiți că serviciile nu sunt la înălțimea așteptărilor, să aveți în vedere că la sfârșit nota de plată va fi mai mică cu cel puțin 10%, chiar din această cauză.”

O învățătură din Biblie spune că dacă îți dai seama că nu vei obține ceva, nu mai cere. Tradusă pe limba managerilor care caută în continuare disperați angajați buni, această regulă sună cam așa: Dacă nu ați găsit până acum, și e mai mult decât evident că în viitor veți găsi și mai greu, ce ar fi să nu mai căutați angajați buni? Mai bine schimbați-vă modelul de business, către unul care merge și cu angajați mai slabi și neserioși…

Vai, dar e posibil așa ceva? Da, e posibil în mult mai multe situații decât vă imaginați. E un îndemn pe care-l fac de ani de zile către managerii din HoReCa. Nu mai căutați chelneri și bucătari ca aceia pe care i-ați văzut în filme sau despre care ați citit în cursurile de la Viilor, pentru că nu veți mai găsi. Dar lipsa de personal din domeniul vostru poate fi suplinită, în bună măsură și foarte ieftin, printr-un marketing inteligent. Nu le mai creați clienților așteptări false, pentru că iese mult mai prost la final. Ci vindeți cât mai inteligent ceea ce aveți! Asta include nu doar serviciile, ci și tot restul. Dacă credeți că nu se pot vinde cu profit și niște produse sau servicii slabe, vă înșelați foarte tare. Un om foarte bun pe marketing vă poate convinge că serviciile proaste sunt chiar chic în ziua de azi, la modă. Și asta pe lângă avantajul pecuniar cu care vin la pachet, de pildă. Poate merită o încercare…

E un articol folositor?

Apasa pe o steluta

4.1 / 5. Rezultatul 9

Nu sunt voturi pentru moment. Multumim daca esti primul care voteaza!

We are sorry that this post was not useful for you!

Let us improve this post!

Tell us how we can improve this post?


  • Ionut Tomescu :

    A avea perspective si orizonturi largi e o calitate a celor vizionari probabil si nu toti managerii sunt vizionari, probabil ca nici nu trebuie sa fie vizionari prea multi dintre ei, da’ cum posibil ca urmeaza multe business transformations, se mai filtreaza dintre ei oricum…Cineva mi-a spus ca daca se gaseste cineva care se dovedeste ca poate prezice viitorul intr-un anumit business pe un an macar, ar fi ceva nemaivazut de fapt…

  • Ochio :

    George, cine te-a inspirat în grafice?!! 😀😀😀

  • Leave a Reply to Ionut Tomescu Cancel reply

    Experiența pe acest site va fi îmbunătățită dacă acceptați folosirea de cookie-uri. Mai multe informatii

    The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

    Close