Articole despre manageri, problemele și întrebările lor…

Ord. dupa
(Hard Working Managers)

Cum am descoperit eu în tinerețe ambele fețe ale multinaționalelor...

(Carieră și Piața muncii)

Profilul moral - un subiect important, și cam singurul lucru care fac...

(Carieră și Piața muncii)

Ce voi face eu când voi emigra cu femeia și cu copiii în UK. Sau to...

(Carieră și Piața muncii)

Mulți dintre cei care citiți acum trebuie să mulțumiți de trei or...

(Interviurile)

Într-un context de recrutare, o greșeală poate fi adesea o foarte b...

(Hard Working Managers)

Cineva mi-a trimis textul de mai jos după ce a crezut că am scris c...

1 comentarii
(Interviurile)

Să-i învețe cineva pe managerii ăștia – mai ales pe cei de pe p...

(Hard Working Managers)

În majoritatea companiilor cu imagine bună, la standarde occidentale...

(Carieră și Piața muncii)

Era tânărul cu potențial de care vorbea toată lumea atunci, la în...

4 comentarii
(Carieră și Piața muncii)

Câtă experiență în domeniu ar trebui să aibă un candidat la o p...

(Interviurile)

Acesta este primul meu articol scris cu ChatGPT. E transcrierea răspu...

2 comentarii
(Carieră și Piața muncii)

Dacă aveți ceva de ascuns și vă veți strădui să o faceți, să ...

(Carieră și Piața muncii)

Când vedeți că nimic nu merge, poate încercați și cursurile cuan...

(Studenți și absolvenți)

Uitați care e diferența dintre angajați, și deci la ce să fiți a...

1 comentarii
(Carieră și Piața muncii)

Era de așteptat, și e normal ca munca necalificată să devină mai ...

3 comentarii
(CV-urile)

Dacă vrei să compromiți pe cineva, recomandă-i să-și facă CV-ul...

2 comentarii
(Carieră și Piața muncii)

Mulți căutători de joburi sunt supărați foc când nu ajung fața ...

1 comentarii
(CV-urile)

Recrutorii și angajatorii nu parcurg și nu citesc CVurile așa cum ...

4 comentarii
(Salarii și beneficii)

Angajații și cei care caută joburi nu fac niciodată diferența în...

2 comentarii
(Carieră și Piața muncii)

Ori de câte ori scriu și-i îndemn pe oameni să muncească susținu...

(Hard Working Managers)

E cât se poate de normal ca cei mai mulți – marea majoritate, adic...

6 comentarii
(Hard Working Managers)

O argumentație bizară circulă și printre oamenii de business, și ...

1 comentarii
(Lucratul la stat)

Parcul Ioanid. Loc frumos, liniștit, copiat acum o sută de ani după...

(Discriminarea)

Sunt numeroase riscurile legate de angajarea vârstnicilor în diverse...

4 comentarii
(Hard Working Managers)

Recunoști ușor angajații pe care te poți baza și pe cei cărora n...

Afiseaza
comentarii

5
(3)

Delia Dragomir

Foarte multe persoane își analizează abilitățile înainte de a opta pentru un job. Altele fac acest lucru chiar și în momentul în care deja au obținut postul. De ce? Poate din teama de a nu fi destul de bun pentru poziția respectivă. Dacă te întrebi care sunt cele trei abilități de care ai nevoie pentru a avea o carieră de succes în 2021, mai jos ai răspunsul.

  1. Adaptabilitatea

Această abilitate poate să aparțină atât unui individ, cât și unei echipe sau unei organizații. Perioada prin care trecem din cauza pandemiei este un moment potrivit pentru a dovedi acest skill. În cazul în care un angajat nu poate să se adapteze unei situații, există posibilitatea ca acesta să nu se implice nici în activitatea companiei.

Glint este o platformă online care analizează modul în care funcționează o organizație. În 2019 a realizat un research în care s-a ajuns la concluzia că un angajat neimplicat este de 12 ori mai predispus să renunțe la job-ul pe care-l are.

Adaptabilitatea presupune răspunsul la schimbare și chiar gestionarea situației când vine vorba de necunoscut. Un angajat este mult mai apreciat de superiori și organizație când reușește să acționeze corect în situații dificile sau de criză.

  1. Abilități lingvistice

Proverbul conform căruia „omul cât trăiește învață” nu este o simplă morală, ci este o conștientizare a abilităților unui om. Beneficiile aduse de această abilitate au efecte pe plan profesional și personal, învățatul activ fiind o strategie în dezvoltarea continuă.

Conform unui studiu World Economic Forum, realizat în 2020, 40% dintre angajați sunt nevoiți să-și reevalueze abilitățile o dată la 6 luni. Acest lucru contribuie la o permanentă evoluție în cadrul organizației.

În cazul în care compania este extinsă la nivel global, este nevoie să dispui și de abilități lingvistice. Posibilitatea de a avea colegi care vorbesc o limbă străină este mare. Astfel, pentru a evita o situație neplăcută în procesul de comunicare, angajatul trebuie să se asigure că poate să converseze în limba străină respectivă.

Dobândirea cât mai multor abilități presupune o provocare pentru angajați. Pentru a minimiza gradul de dificultate, există noi trenduri de învățare, precum  agile learning.

Te poți baza pe o astfel de platformă pentru angajații companiei tale oferindu-le un program personalizat. În felul acesta, cursanții își pot alege timpul și locul de desfășurare a acestor studii fără să piardă din valorificarea potențialului avut. Pe lângă aceste beneficii, există și un calculator de costuri prin intermediul căruia leaderii sau managerii pot vedea în timp real investiția pe care trebuie să o realizeze pentru echipa sa.

  1. Time management

O altă abilitate foarte solicitată de către o organizație presupune organizarea și munca eficientă. Time management-ul este și un proces de planificare și controlare a timpului alocat pentru anumite activități, care contribuie la gestionarea task-urilor și îndeplinirea lor.

Conform unui studiu realizat de IBM Institute for Business Value, această abilitate este cea mai căutată pe piața muncii, dar și cel mai greu de găsit. Gestionarea timpului este esențială în vederea atingerii scopurilor pe termen lung. Odată ce ajungi să vezi beneficiile acestei abilități, te vei putea preocupa îndeaproape și de restul responsabilităților.

Acum că am dezbătut 3 dintre cele mai importante abilități pe care un angajat trebuie să le aibă în 2021, asigură-te că locul de muncă fie te ajută să le dobândești, fie să le îmbunătățești. (Delia Dragomir, Co-Fondator Eucom Business Language – februarie 2021)

E un articol folositor?

Apasa pe o steluta

5 / 5. Rezultatul 3

Nu sunt voturi pentru moment. Multumim daca esti primul care voteaza!

We are sorry that this post was not useful for you!

Let us improve this post!

Tell us how we can improve this post?


Experiența pe acest site va fi îmbunătățită dacă acceptați folosirea de cookie-uri. Mai multe informatii

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close