Articole despre manageri, problemele și întrebările lor…

Ord. dupa
(Salarii și beneficii)

Când o să mă mai întrebe cineva cum sunt angajații români și cu...

15 comentarii
(Interviurile)

Într-o conversație, „Nu e nicio problemă” are/ poate avea înto...

5 comentarii
(Hard Working Managers)

Contextul general, mai întâi: sondajele GB de pe LinkedIn și Facebo...

1 comentarii
(Interviurile)

Interviurile grele de angajare sunt un șir de capcane în care mulți...

6 comentarii
(Anunțurile de recrutare)

Am pus pe Internet cel mai simplu job cu putință: caut pe cineva car...

(CV-urile)

Am pus de curând un CV pentru o poziție de director comercial într-...

13 comentarii
(Carieră și Piața muncii)

Știți cu toții cum e când vă schimbați o părere. Cum decădeți...

10 comentarii
(Interviurile)

Într-un interviu cu un candidat/ discuție cu cineva, poți să-ți d...

7 comentarii
(Interviurile)

Cei mai mulți - marea majoritate, de fapt - nu știu să spună decâ...

6 comentarii
(Hard Working Managers)

Unul dintre numeroasele profiluri toxice de angajați, sau de candida...

3 comentarii
(Lucratul la stat)

Azi am fost la tribunal să depun o mărturie pentru un prieten care s...

10 comentarii
(Hard Working Managers)

Un partener al nostru își mută birourile. A mutat deja mobila și a...

1 comentarii
(Discriminarea)

Mai încet cu lamentările cu ce ne facem noi după 50, când nu ne ma...

21 comentarii
(CV-urile)

O recomandare legată de CV-uri și de modul de lucru cu firmele de re...

(Anunțurile de recrutare)

Când găseai foarte mulți candidați pentru orice job puneai un anun...

(Interviurile)

Candidații la joburile manageriale au puține metode la îndemână c...

3 comentarii
(Carieră și Piața muncii)

Aproape toți cei care spun că serviciile sunt proaste în România ...

7 comentarii
(Lucratul la stat)

Dacă am înțeles eu bine care este rolul (oficial, cel puțin) al ag...

2 comentarii
(CV-urile)

Fiindcă oamenii nu mai au timp ca să-și facă singuri sintezele (ca...

2 comentarii
(Carieră și Piața muncii)

Facerea unei impresii bune trece mai întâi, obligatoriu, prin neface...

2 comentarii
(Carieră și Piața muncii)

Din nou despre ce înseamnă imaginea la interviu: recrutare de countr...

1 comentarii
(Carieră și Piața muncii)

Când cineva primește un e-mail nesolicitat, șansele să-l citească...

2 comentarii
(CV-urile)

Primesc un CV de la un candidat pentru un post de director general la ...

19 comentarii
(Articles)

Oricât de unici și de out of de box sunteți, evaluarea într-un sce...

10 comentarii
(Hard Working Managers)

Revelație ieri a unui prieten al meu, director general al unei firme ...

6 comentarii
Afiseaza
comentarii

5
(3)

Delia Dragomir

Foarte multe persoane își analizează abilitățile înainte de a opta pentru un job. Altele fac acest lucru chiar și în momentul în care deja au obținut postul. De ce? Poate din teama de a nu fi destul de bun pentru poziția respectivă. Dacă te întrebi care sunt cele trei abilități de care ai nevoie pentru a avea o carieră de succes în 2021, mai jos ai răspunsul.

  1. Adaptabilitatea

Această abilitate poate să aparțină atât unui individ, cât și unei echipe sau unei organizații. Perioada prin care trecem din cauza pandemiei este un moment potrivit pentru a dovedi acest skill. În cazul în care un angajat nu poate să se adapteze unei situații, există posibilitatea ca acesta să nu se implice nici în activitatea companiei.

Glint este o platformă online care analizează modul în care funcționează o organizație. În 2019 a realizat un research în care s-a ajuns la concluzia că un angajat neimplicat este de 12 ori mai predispus să renunțe la job-ul pe care-l are.

Adaptabilitatea presupune răspunsul la schimbare și chiar gestionarea situației când vine vorba de necunoscut. Un angajat este mult mai apreciat de superiori și organizație când reușește să acționeze corect în situații dificile sau de criză.

  1. Abilități lingvistice

Proverbul conform căruia „omul cât trăiește învață” nu este o simplă morală, ci este o conștientizare a abilităților unui om. Beneficiile aduse de această abilitate au efecte pe plan profesional și personal, învățatul activ fiind o strategie în dezvoltarea continuă.

Conform unui studiu World Economic Forum, realizat în 2020, 40% dintre angajați sunt nevoiți să-și reevalueze abilitățile o dată la 6 luni. Acest lucru contribuie la o permanentă evoluție în cadrul organizației.

În cazul în care compania este extinsă la nivel global, este nevoie să dispui și de abilități lingvistice. Posibilitatea de a avea colegi care vorbesc o limbă străină este mare. Astfel, pentru a evita o situație neplăcută în procesul de comunicare, angajatul trebuie să se asigure că poate să converseze în limba străină respectivă.

Dobândirea cât mai multor abilități presupune o provocare pentru angajați. Pentru a minimiza gradul de dificultate, există noi trenduri de învățare, precum  agile learning.

Te poți baza pe o astfel de platformă pentru angajații companiei tale oferindu-le un program personalizat. În felul acesta, cursanții își pot alege timpul și locul de desfășurare a acestor studii fără să piardă din valorificarea potențialului avut. Pe lângă aceste beneficii, există și un calculator de costuri prin intermediul căruia leaderii sau managerii pot vedea în timp real investiția pe care trebuie să o realizeze pentru echipa sa.

  1. Time management

O altă abilitate foarte solicitată de către o organizație presupune organizarea și munca eficientă. Time management-ul este și un proces de planificare și controlare a timpului alocat pentru anumite activități, care contribuie la gestionarea task-urilor și îndeplinirea lor.

Conform unui studiu realizat de IBM Institute for Business Value, această abilitate este cea mai căutată pe piața muncii, dar și cel mai greu de găsit. Gestionarea timpului este esențială în vederea atingerii scopurilor pe termen lung. Odată ce ajungi să vezi beneficiile acestei abilități, te vei putea preocupa îndeaproape și de restul responsabilităților.

Acum că am dezbătut 3 dintre cele mai importante abilități pe care un angajat trebuie să le aibă în 2021, asigură-te că locul de muncă fie te ajută să le dobândești, fie să le îmbunătățești. (Delia Dragomir, Co-Fondator Eucom Business Language – februarie 2021)

E un articol folositor?

Apasa pe o steluta

5 / 5. Rezultatul 3

Nu sunt voturi pentru moment. Multumim daca esti primul care voteaza!

We are sorry that this post was not useful for you!

Let us improve this post!

Tell us how we can improve this post?


Experiența pe acest site va fi îmbunătățită dacă acceptați folosirea de cookie-uri. Mai multe informatii

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close