Articole despre manageri, problemele și întrebările lor…

Ord. dupa
(Articles)

Atât de mult se vorbește despre (și se îndeamnă la) originalitate...

3 comentarii
(Articles)

E la modă în ziua de azi să găsești noduri în papura corporatist...

12 comentarii
(Articles)

Să vrei să-i ocolești pe cei de la firma de recrutare sau pe cei de...

7 comentarii
(Anunțurile de recrutare) (Articles)

Ca și CV-urile, și anunțurile și campaniile de recrutare au niște...

1 comentarii
(Articles)

4 abilități care îi lipsesc generației Z. Ce soluție au găsi...

(Articles) (Interviurile)

E mai dificil de răspuns decât pare la prima vedere, și riscurile s...

5 comentarii
(Articles)

Cum erau universitățile și facultățile pe vremea comuniștilor. ...

7 comentarii
(Articles)

Am început un serial video în care voi discuta live cu cei care au a...

1 comentarii
(Articles)

Oamenii își doresc o separare între muncă și casă – conform st...

(Articles)

De cele mai multe ori tindem să considerăm jobul curent destul d...

(Articles)

Managero.ro este primul site de recrutare exclusiv pentru poziții de ...

8 comentarii
(Articles)

Primesc din ce în ce mai multe mesaje de la candidați în care îmi ...

11 comentarii
(Articles)

Pot universitățile să insiste mai mult pe reducerea gap-ului di...

(Articles) (Lucratul la stat)

Nu mai tin minte dacă am scris, sau doar mai povestesc din când în ...

1 comentarii
(Articles)

Aplicațiile mobile de video calling și organizare au ținut producti...

(Articles)

Managero.ro este primul site de recrutare exclusiv pentru poziții...

(Articles) (Interviurile)

Unele dintre cele mai clare semnale și indicatori de spirit puternic,...

8 comentarii
(Articles)

Foarte multe persoane își analizează abilitățile înainte de ...

(Articles)

Sunte extrem de rare cazurile în care un corporatist cu rezultate inc...

4 comentarii
(Articles)

Mulți spun că oamenii se schimbă, la fel de mulți spun că oamenii...

8 comentarii
(Articles) (Discriminarea)

HR Director la o mare companie occidentală care vrea să-și schimbe ...

1 comentarii
(Articles) (Interviurile)

Mulți sunt indignați când află că la un interviu de angajare ți ...

4 comentarii
(Articles) (CV-urile)

Toate firmele de executive search rescriu CV-urile candidatilor atunci...

15 comentarii
(Articles)

Există situații când, la locul de muncă, interacțiunea dintre...

(Articles) (CV-urile)

Modelul de CV pentru pozițiile manageriale este al doilea standard pe...

Afiseaza
comentarii

4.5
(2)
Delia Dragomir

Delia Dragomir

Există situații când, la locul de muncă, interacțiunea dintre colegi nu este așa cum ți-ai fi imaginat că va fi înainte să te angajezi. Ba mai mult, poate chiar se formează grupuri separate de oameni, pentru că există bariere de comunicare între aceștia. Motivele pot fi diferite, însă mai jos ai 4 pași prin care poți elimina aceste bariere.

1. Cere și oferă feedback

Dacă nu există inițiativă din partea colegilor pentru a da startul unei discuții, fii tu cel care o face prin intermediul unui subiect comun. Conform unui studiu publicat pe Recruiter, 33% dintre angajați susțin faptul că lipsa de comunicare deschisă și onestă are un impact foarte mare asupra moralului acestora.

Domeniul în care lucrezi poate fi generatorul de subiecte de discuție. Așadar, ce-ar fi dacă ai cere feedback pentru ceea ce te preocupă profesional? De asemenea, este foarte important să și oferi dacă ți se cere.

2. Acordă încredere colegilor

Un studiu publicat pe Deloitte demonstrează că 23% dintre angajații aflați la conducerea unei organizații susțin alinierea obiectivelor colegilor cu cele corporative.

Este foarte important atât pentru organizație, cât și pentru oamenii care lucrează în cadrul aceasteia, ca legăturile dintre angajați să se bazeze pe încredere. Aceasta reprezintă un obiectiv organizațional care poate să contribuie la îndepărtarea barierelor de comunicare.

Asigurarea că obiectivele colegilor sunt aliniate cu scopurile corporative, poate să genereze un workflow de succes.

3. Învață limba străină necesară

Diferența culturală poate fi o altă barieră în comunicarea dintre angajați. Învățarea unei limbi străine poate să dezvolte atât comunicarea dintre persoane, cât și organizația. Dacă vrei să investești în angajații tăi și să-i ajuți să învețe anumite limbi străine, te poți baza pe o platformă de agile learning. Această platformă vine în ajutorul oamenilor dintr-o organizație, oferind un program personalizat pentru aceștia. În funcție de limbile străine pe care e nevoie să le învețe, ei își pot alege atât timpul, cât și locul de desfășurare a acestor studii.

Mai mult, există și calculatoare de costuri prin intermediul cărora poți vedea în timp real investiția pe care trebuie să o realizezi, în funcție de obiectivele pe care le ai pentru echipa ta.

4. Colaborează îndeaproape cu ceilalți colegi

Asigurarea că te poți baza pe ajutorul unui coleg de la locul de muncă atunci când ai nevoie, te ajută să comunicii din ce în ce mai mult. Conform unui studiu realizat de Universitatea Queens, 39% dintre angajații chestionați pentru această cercetare consideră că oamenii din propria organizație nu colaborează suficient.

Această barieră comunicațională poate fi ușor îndepărtată prin colaborarea dintre colegi. În felul acesta, reușești să eficientizezi munca, dar și relațiile cu ceilalți.

Comunicarea de la locul de muncă nu trebuie să fie piedica dintre interacțiunile cu ceilalți. Pe lângă acești pași poți să scapi și de timiditate, în caz că îți doreai să fii mai extrovertit.

E un articol folositor?

Apasa pe o steluta

4.5 / 5. Rezultatul 2

Nu sunt voturi pentru moment. Multumim daca esti primul care voteaza!

We are sorry that this post was not useful for you!

Let us improve this post!

Tell us how we can improve this post?