Articole despre manageri, problemele și întrebările lor…

Ord. dupa
(Salarii și beneficii)

Când o să mă mai întrebe cineva cum sunt angajații români și cu...

15 comentarii
(Interviurile)

Într-o conversație, „Nu e nicio problemă” are/ poate avea înto...

5 comentarii
(Hard Working Managers)

Contextul general, mai întâi: sondajele GB de pe LinkedIn și Facebo...

1 comentarii
(Interviurile)

Interviurile grele de angajare sunt un șir de capcane în care mulți...

6 comentarii
(Anunțurile de recrutare)

Am pus pe Internet cel mai simplu job cu putință: caut pe cineva car...

(CV-urile)

Am pus de curând un CV pentru o poziție de director comercial într-...

13 comentarii
(Carieră și Piața muncii)

Știți cu toții cum e când vă schimbați o părere. Cum decădeți...

10 comentarii
(Interviurile)

Într-un interviu cu un candidat/ discuție cu cineva, poți să-ți d...

7 comentarii
(Interviurile)

Cei mai mulți - marea majoritate, de fapt - nu știu să spună decâ...

6 comentarii
(Hard Working Managers)

Unul dintre numeroasele profiluri toxice de angajați, sau de candida...

3 comentarii
(Lucratul la stat)

Azi am fost la tribunal să depun o mărturie pentru un prieten care s...

10 comentarii
(Hard Working Managers)

Un partener al nostru își mută birourile. A mutat deja mobila și a...

1 comentarii
(Discriminarea)

Mai încet cu lamentările cu ce ne facem noi după 50, când nu ne ma...

21 comentarii
(CV-urile)

O recomandare legată de CV-uri și de modul de lucru cu firmele de re...

(Anunțurile de recrutare)

Când găseai foarte mulți candidați pentru orice job puneai un anun...

(Interviurile)

Candidații la joburile manageriale au puține metode la îndemână c...

3 comentarii
(Carieră și Piața muncii)

Aproape toți cei care spun că serviciile sunt proaste în România ...

7 comentarii
(Lucratul la stat)

Dacă am înțeles eu bine care este rolul (oficial, cel puțin) al ag...

2 comentarii
(CV-urile)

Fiindcă oamenii nu mai au timp ca să-și facă singuri sintezele (ca...

2 comentarii
(Carieră și Piața muncii)

Facerea unei impresii bune trece mai întâi, obligatoriu, prin neface...

2 comentarii
(Carieră și Piața muncii)

Din nou despre ce înseamnă imaginea la interviu: recrutare de countr...

1 comentarii
(Carieră și Piața muncii)

Când cineva primește un e-mail nesolicitat, șansele să-l citească...

2 comentarii
(CV-urile)

Primesc un CV de la un candidat pentru un post de director general la ...

19 comentarii
(Articles)

Oricât de unici și de out of de box sunteți, evaluarea într-un sce...

10 comentarii
(Hard Working Managers)

Revelație ieri a unui prieten al meu, director general al unei firme ...

6 comentarii
Afiseaza
comentarii

5
(1)
Delia Dragomir

Delia Dragomir

De cele mai multe ori tindem să considerăm jobul curent destul de solicitant, astfel că nu mai luăm în calcul dezvoltarea personală a colegilor după angajarea lor în companie. Poate te gândești că nu pot fi și productivi la locul de muncă, și să se și dezvolte pe plan personal în același timp. Iată 3 metode pe care ar trebui să le iei în considerare pentru echipa ta, pentru a obține un echilibru între activitățile zilnice și dezvoltarea personală.

  1. Managerierea timpului

Prioritizarea task-urilor nu înseamnă doar calcularea timpului în funcție de deadline-urile pe care colegii le au. Atât în viața privată, cât și la locul de muncă, trebuie să ții cont că experiențele sunt comune. De exemplu, aceștia pot avea o listă de „to do” pentru compania în care lucrează, dar și pentru obiectivele pe care le au în vederea dezvoltării personale.

Pe lângă faptul că îi ajută să-și organizeze timpul, această listă ar trebui să îi și motiveze să o respecte. Conform unor statistici oferite de site-ul techjury.net, 14% dintre oamenii care își setează obiective au de 10 ori mai mult succes decât cei care n-o fac. Așadar, indiferent de job-ul pe care-l au, asigură-te că își pun pe listă atât obiectivele profesionale, cât și obiectivele personale.

  1. Comunicarea constantă

Comunicarea de la locul de muncă include și ascultarea activă a oamenilor. Pentru a îmbunătăți relația dintre tine și colegii de la birou, trebuie să fii un bun ascultător: clarificarea, reflectarea și evitarea confuziei. Cu toate acestea, nu trebuie să uiți de comunicarea non-verbală, ce reprezintă conform site-ului britanic skillsyouneed.com, 80% din întregul proces de comunicare.

Interacțiunea constantă și asigurarea că ceilalți colegi au încredere destulă în tine, îi poate determina pe aceștia să mărturisească anumite nevoi individuale. De exemplu, dorința de a evolua mai mult pe plan personal. Încurajarea lor îi poate determina să acționeze mai repede decât și-ar fi propus și evoluția să se reflecte chiar și în productivitatea profesională.

  1. Dezvoltarea unor abilități noi

Investiția în dezvoltarea personală, dar și profesională poate fi comună. De exemplu, poți asigura dezvoltarea unor abilități noi pentru colegi, precum cele lingvistice, chiar la locul de muncă. Astfel, aceștia vor simți că evoluează în afara obiectivelor organizaționale avute.

Poți apela la o platformă de agile learning, care vine în ajutorul organizațiilor, oferind un program personalizat pentru colegii din cadrul acesteia. Conform unui studiu realizat în 2019 de către Pasquale Salza și alți profesori universitari, importanța metodei de agile learning este oferirea unui plus de valoare cursantului. Ei participă activ în acest proces de învățare prin intermediul diverselor feluri de interacțiune.

De asemenea, această platformă permite cursanților să își aleagă timpul și locul de desfășurare a acestor studii fără să piardă din valorificarea potențialului avut. Pe lângă aceste beneficii, există și un calculator de costuri prin intermediul căruia liderii sau managerii pot vedea în timp real investiția pe care trebuie să o realizeze pentru echipa lor .

Motivarea colegilor din echipa ta trebuie să aibă ca bază empatia și asigurarea unei dezvoltări constante. Aceasta trebuie să fie atât personală, cât și profesională, pentru a nu înclina balanța în defavoarea rezultatelor organizaționale. Beneficiul este tot al organizației: colegii fericiți sunt oameni productivi! (Delia Dragomir – martie 2021)

Work from home

E un articol folositor?

Apasa pe o steluta

5 / 5. Rezultatul 1

Nu sunt voturi pentru moment. Multumim daca esti primul care voteaza!

We are sorry that this post was not useful for you!

Let us improve this post!

Tell us how we can improve this post?


Experiența pe acest site va fi îmbunătățită dacă acceptați folosirea de cookie-uri. Mai multe informatii

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close