Articole despre manageri, problemele și întrebările lor…

Ord. dupa
(Articles) (Studenți și absolvenți)

Am pus ieri o întâmplare amuzantă pe Internet, cu un chelner într-...

1 comentarii
(Articles) (Lucratul la stat)

Toți politicienii de după încoace caută piatra filosofală a „pl...

1 comentarii
(Discriminarea)

Am pus poza aceasta pe Internet. Mi-a plăcut cum a ieșit și ce ...

1 comentarii
(Articles) (Hard Working Managers)

Aproape nimeni nu-și pune în România problema vitezei, a ritmului c...

(Articles) (Discriminarea)

La noi nu cred că au apărut încă, nu am auzit despre astfel de caz...

(Articles) (Studenți și absolvenți)

Primesc de la oameni pe care nu-i cunosc nenumărate cereri de a-i aju...

1 comentarii
(Articles) (Hard Working Managers)

În disputa dintre cei care cer interzicerea ChatGPT, eventual și a a...

1 comentarii
(Articles) (Carieră și Piața muncii)

O scurtă concluzie statistică pentru cei de 50+: ca să aveți cât ...

(Articles) (Discriminarea)

Cumpără-ți câteva cărți de psihologie și citește-le. Pot face ...

(Articles) (Discriminarea)

Toţi cei de 50+ sunt convinşi că angajatorii nu înţeleg nimic pe ...

4 comentarii
(Articles) (Hard Working Managers)

Cele mai multe dintre carierele mari s-au construit cu networking. Fie...

4 comentarii
(Anunțurile de recrutare) (Articles)

Dacă aveți o scurtă pauză între trei taskuri importante, vă invi...

3 comentarii
(Articles) (Lucratul la stat)

O mică întâmplare povestită la o cafea de un fost ministru (recent...

4 comentarii
(Articles) (Discriminarea) (Salarii și beneficii)

Astăzi cred că a fost un eveniment sau ceva mai deosebit legat de di...

(Articles) (Discriminarea)

Un sfat practic pentru cei defavorizați și predispuși la discrimina...

(Articles) (CV-urile)

Fiecare își scrie în CV lucrurile cele mai importante pe care le-a ...

3 comentarii
(Articles) (Discriminarea)

A doctor explained to my grandfather that he was happy to pay a lot to...

6 comentarii
(Articles)

Un detaliu de politețe socială care a rămas intact doar în mediile...

(Articles) (Interviurile)

Unele dintre cele mai frecvente motive de respingere la interviu a can...

(Articles) (Interviurile)

Extrem de puțini candidați pentru pozițiile de senior management sp...

(Articles) (Interviurile)

La prima întâlnire cu intervievatorul, șansele să fii primit cu ne...

(Articles) (Interviurile)

Recrutare de CEO-1 la o multinațională globală, cunoscută de toat...

18 comentarii
(Articles) (Carieră și Piața muncii)

Cunosc mulți oameni care își caută job de peste 10 ani, încontinu...

2 comentarii
(Anunțurile de recrutare) (Articles)

Care vi se pare profilul ideal al bonei pe care v-ar plăcea să o ave...

4 comentarii
(Articles) (Carieră și Piața muncii)

O mică notă la intrarea și pe meniul unui restaurant din Spania: ...

1 comentarii
Afiseaza
comentarii

5
(1)
Delia Dragomir

Delia Dragomir

De cele mai multe ori tindem să considerăm jobul curent destul de solicitant, astfel că nu mai luăm în calcul dezvoltarea personală a colegilor după angajarea lor în companie. Poate te gândești că nu pot fi și productivi la locul de muncă, și să se și dezvolte pe plan personal în același timp. Iată 3 metode pe care ar trebui să le iei în considerare pentru echipa ta, pentru a obține un echilibru între activitățile zilnice și dezvoltarea personală.

  1. Managerierea timpului

Prioritizarea task-urilor nu înseamnă doar calcularea timpului în funcție de deadline-urile pe care colegii le au. Atât în viața privată, cât și la locul de muncă, trebuie să ții cont că experiențele sunt comune. De exemplu, aceștia pot avea o listă de „to do” pentru compania în care lucrează, dar și pentru obiectivele pe care le au în vederea dezvoltării personale.

Pe lângă faptul că îi ajută să-și organizeze timpul, această listă ar trebui să îi și motiveze să o respecte. Conform unor statistici oferite de site-ul techjury.net, 14% dintre oamenii care își setează obiective au de 10 ori mai mult succes decât cei care n-o fac. Așadar, indiferent de job-ul pe care-l au, asigură-te că își pun pe listă atât obiectivele profesionale, cât și obiectivele personale.

  1. Comunicarea constantă

Comunicarea de la locul de muncă include și ascultarea activă a oamenilor. Pentru a îmbunătăți relația dintre tine și colegii de la birou, trebuie să fii un bun ascultător: clarificarea, reflectarea și evitarea confuziei. Cu toate acestea, nu trebuie să uiți de comunicarea non-verbală, ce reprezintă conform site-ului britanic skillsyouneed.com, 80% din întregul proces de comunicare.

Interacțiunea constantă și asigurarea că ceilalți colegi au încredere destulă în tine, îi poate determina pe aceștia să mărturisească anumite nevoi individuale. De exemplu, dorința de a evolua mai mult pe plan personal. Încurajarea lor îi poate determina să acționeze mai repede decât și-ar fi propus și evoluția să se reflecte chiar și în productivitatea profesională.

  1. Dezvoltarea unor abilități noi

Investiția în dezvoltarea personală, dar și profesională poate fi comună. De exemplu, poți asigura dezvoltarea unor abilități noi pentru colegi, precum cele lingvistice, chiar la locul de muncă. Astfel, aceștia vor simți că evoluează în afara obiectivelor organizaționale avute.

Poți apela la o platformă de agile learning, care vine în ajutorul organizațiilor, oferind un program personalizat pentru colegii din cadrul acesteia. Conform unui studiu realizat în 2019 de către Pasquale Salza și alți profesori universitari, importanța metodei de agile learning este oferirea unui plus de valoare cursantului. Ei participă activ în acest proces de învățare prin intermediul diverselor feluri de interacțiune.

De asemenea, această platformă permite cursanților să își aleagă timpul și locul de desfășurare a acestor studii fără să piardă din valorificarea potențialului avut. Pe lângă aceste beneficii, există și un calculator de costuri prin intermediul căruia liderii sau managerii pot vedea în timp real investiția pe care trebuie să o realizeze pentru echipa lor .

Motivarea colegilor din echipa ta trebuie să aibă ca bază empatia și asigurarea unei dezvoltări constante. Aceasta trebuie să fie atât personală, cât și profesională, pentru a nu înclina balanța în defavoarea rezultatelor organizaționale. Beneficiul este tot al organizației: colegii fericiți sunt oameni productivi! (Delia Dragomir – martie 2021)

Work from home

E un articol folositor?

Apasa pe o steluta

5 / 5. Rezultatul 1

Nu sunt voturi pentru moment. Multumim daca esti primul care voteaza!

We are sorry that this post was not useful for you!

Let us improve this post!

Tell us how we can improve this post?


Experiența pe acest site va fi îmbunătățită dacă acceptați folosirea de cookie-uri. Mai multe informatii

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close