Articole despre manageri, problemele și întrebările lor…

Ord. dupa
(Hard Working Managers)

Cineva mi-a trimis textul de mai jos după ce a crezut că am scris c...

1 comentarii
(Interviurile)

Să-i învețe cineva pe managerii ăștia – mai ales pe cei de pe p...

(Hard Working Managers)

În majoritatea companiilor cu imagine bună, la standarde occidentale...

(Carieră și Piața muncii)

Era tânărul cu potențial de care vorbea toată lumea atunci, la în...

3 comentarii
(Carieră și Piața muncii)

Câtă experiență în domeniu ar trebui să aibă un candidat la o p...

(Interviurile)

Acesta este primul meu articol scris cu ChatGPT. E transcrierea răspu...

2 comentarii
(Carieră și Piața muncii)

Dacă aveți ceva de ascuns și vă veți strădui să o faceți, să ...

(Carieră și Piața muncii)

Când vedeți că nimic nu merge, poate încercați și cursurile cuan...

(Studenți și absolvenți)

Uitați care e diferența dintre angajați, și deci la ce să fiți a...

1 comentarii
(Carieră și Piața muncii)

Era de așteptat, și e normal ca munca necalificată să devină mai ...

3 comentarii
(CV-urile)

Dacă vrei să compromiți pe cineva, recomandă-i să-și facă CV-ul...

2 comentarii
(Carieră și Piața muncii)

Mulți căutători de joburi sunt supărați foc când nu ajung fața ...

1 comentarii
(CV-urile)

Recrutorii și angajatorii nu parcurg și nu citesc CVurile așa cum ...

4 comentarii
(Salarii și beneficii)

Angajații și cei care caută joburi nu fac niciodată diferența în...

2 comentarii
(Carieră și Piața muncii)

Ori de câte ori scriu și-i îndemn pe oameni să muncească susținu...

(Hard Working Managers)

E cât se poate de normal ca cei mai mulți – marea majoritate, adic...

5 comentarii
(Hard Working Managers)

O argumentație bizară circulă și printre oamenii de business, și ...

1 comentarii
(Lucratul la stat)

Parcul Ioanid. Loc frumos, liniștit, copiat acum o sută de ani după...

(Discriminarea)

Sunt numeroase riscurile legate de angajarea vârstnicilor în diverse...

4 comentarii
(Hard Working Managers)

Recunoști ușor angajații pe care te poți baza și pe cei cărora n...

(Hard Working Managers)

Scenă de business cu patru manageri cu salarii mari și o secretară ...

5 comentarii
(Hard Working Managers)

O mică întâmplare, care a stat la baza deciziei prietenului meu de ...

(Hard Working Managers)

Companie cunoscută, director general cunoscut și el, ne știm de mul...

8 comentarii
(Hard Working Managers)

Știați că nu există nicio metodă de a prevedea obiectiv că un ma...

(Carieră și Piața muncii)

O metodă aproape sigură să faci rău cuiva și să-l îngropi și m...

1 comentarii
Afiseaza
comentarii

5
(1)
Delia Dragomir

Delia Dragomir

De cele mai multe ori tindem să considerăm jobul curent destul de solicitant, astfel că nu mai luăm în calcul dezvoltarea personală a colegilor după angajarea lor în companie. Poate te gândești că nu pot fi și productivi la locul de muncă, și să se și dezvolte pe plan personal în același timp. Iată 3 metode pe care ar trebui să le iei în considerare pentru echipa ta, pentru a obține un echilibru între activitățile zilnice și dezvoltarea personală.

  1. Managerierea timpului

Prioritizarea task-urilor nu înseamnă doar calcularea timpului în funcție de deadline-urile pe care colegii le au. Atât în viața privată, cât și la locul de muncă, trebuie să ții cont că experiențele sunt comune. De exemplu, aceștia pot avea o listă de „to do” pentru compania în care lucrează, dar și pentru obiectivele pe care le au în vederea dezvoltării personale.

Pe lângă faptul că îi ajută să-și organizeze timpul, această listă ar trebui să îi și motiveze să o respecte. Conform unor statistici oferite de site-ul techjury.net, 14% dintre oamenii care își setează obiective au de 10 ori mai mult succes decât cei care n-o fac. Așadar, indiferent de job-ul pe care-l au, asigură-te că își pun pe listă atât obiectivele profesionale, cât și obiectivele personale.

  1. Comunicarea constantă

Comunicarea de la locul de muncă include și ascultarea activă a oamenilor. Pentru a îmbunătăți relația dintre tine și colegii de la birou, trebuie să fii un bun ascultător: clarificarea, reflectarea și evitarea confuziei. Cu toate acestea, nu trebuie să uiți de comunicarea non-verbală, ce reprezintă conform site-ului britanic skillsyouneed.com, 80% din întregul proces de comunicare.

Interacțiunea constantă și asigurarea că ceilalți colegi au încredere destulă în tine, îi poate determina pe aceștia să mărturisească anumite nevoi individuale. De exemplu, dorința de a evolua mai mult pe plan personal. Încurajarea lor îi poate determina să acționeze mai repede decât și-ar fi propus și evoluția să se reflecte chiar și în productivitatea profesională.

  1. Dezvoltarea unor abilități noi

Investiția în dezvoltarea personală, dar și profesională poate fi comună. De exemplu, poți asigura dezvoltarea unor abilități noi pentru colegi, precum cele lingvistice, chiar la locul de muncă. Astfel, aceștia vor simți că evoluează în afara obiectivelor organizaționale avute.

Poți apela la o platformă de agile learning, care vine în ajutorul organizațiilor, oferind un program personalizat pentru colegii din cadrul acesteia. Conform unui studiu realizat în 2019 de către Pasquale Salza și alți profesori universitari, importanța metodei de agile learning este oferirea unui plus de valoare cursantului. Ei participă activ în acest proces de învățare prin intermediul diverselor feluri de interacțiune.

De asemenea, această platformă permite cursanților să își aleagă timpul și locul de desfășurare a acestor studii fără să piardă din valorificarea potențialului avut. Pe lângă aceste beneficii, există și un calculator de costuri prin intermediul căruia liderii sau managerii pot vedea în timp real investiția pe care trebuie să o realizeze pentru echipa lor .

Motivarea colegilor din echipa ta trebuie să aibă ca bază empatia și asigurarea unei dezvoltări constante. Aceasta trebuie să fie atât personală, cât și profesională, pentru a nu înclina balanța în defavoarea rezultatelor organizaționale. Beneficiul este tot al organizației: colegii fericiți sunt oameni productivi! (Delia Dragomir – martie 2021)

Work from home

E un articol folositor?

Apasa pe o steluta

5 / 5. Rezultatul 1

Nu sunt voturi pentru moment. Multumim daca esti primul care voteaza!

We are sorry that this post was not useful for you!

Let us improve this post!

Tell us how we can improve this post?


Experiența pe acest site va fi îmbunătățită dacă acceptați folosirea de cookie-uri. Mai multe informatii

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close