Articole despre manageri, problemele È™i întrebările lor…

Ord. dupa
(Carieră și Piața muncii)

Mulți dintre cei care citiți acum trebuie să mulțumiți de trei or...

(Interviurile)

Într-un context de recrutare, o greșeală poate fi adesea o foarte b...

(Hard Working Managers)

Cineva mi-a trimis textul de mai jos după ce a crezut că am scris cÄ...

1 comentarii
(Interviurile)

Să-i învețe cineva pe managerii ăștia – mai ales pe cei de pe p...

(Hard Working Managers)

În majoritatea companiilor cu imagine bună, la standarde occidentale...

(Carieră și Piața muncii)

Era tânărul cu potențial de care vorbea toată lumea atunci, la în...

3 comentarii
(Carieră și Piața muncii)

Câtă experiență în domeniu ar trebui să aibă un candidat la o p...

(Interviurile)

Acesta este primul meu articol scris cu ChatGPT. E transcrierea răspu...

2 comentarii
(Carieră și Piața muncii)

Dacă aveți ceva de ascuns și vă veți strădui să o faceți, să ...

(Carieră și Piața muncii)

Când vedeți că nimic nu merge, poate încercați și cursurile cuan...

(Studenți și absolvenți)

Uitați care e diferența dintre angajați, și deci la ce să fiți a...

1 comentarii
(Carieră și Piața muncii)

Era de așteptat, și e normal ca munca necalificată să devină mai ...

3 comentarii
(CV-urile)

Dacă vrei să compromiți pe cineva, recomandă-i să-și facă CV-ul...

2 comentarii
(Carieră și Piața muncii)

Mulți căutători de joburi sunt supărați foc când nu ajung fața ...

1 comentarii
(CV-urile)

Recrutorii È™i angajatorii nu parcurg È™i nu citesc CVurile aÈ™a cum Ã...

4 comentarii
(Salarii și beneficii)

Angajații și cei care caută joburi nu fac niciodată diferența în...

2 comentarii
(Carieră și Piața muncii)

Ori de câte ori scriu și-i îndemn pe oameni să muncească susținu...

(Hard Working Managers)

E cât se poate de normal ca cei mai mulți – marea majoritate, adic...

6 comentarii
(Hard Working Managers)

O argumentație bizară circulă și printre oamenii de business, și ...

1 comentarii
(Lucratul la stat)

Parcul Ioanid. Loc frumos, liniștit, copiat acum o sută de ani după...

(Discriminarea)

Sunt numeroase riscurile legate de angajarea vârstnicilor în diverse...

4 comentarii
(Hard Working Managers)

Recunoști ușor angajații pe care te poți baza și pe cei cărora n...

(Hard Working Managers)

Scenă de business cu patru manageri cu salarii mari și o secretară ...

5 comentarii
(Hard Working Managers)

O mică întâmplare, care a stat la baza deciziei prietenului meu de ...

(Hard Working Managers)

Companie cunoscută, director general cunoscut și el, ne știm de mul...

8 comentarii
Afiseaza
comentarii

4
(5)
Delia Dragomir

Delia Dragomir

Există situații când, la locul de muncă, interacțiunea dintre colegi nu este așa cum ți-ai fi imaginat că va fi înainte să te angajezi. Ba mai mult, poate chiar se formează grupuri separate de oameni, pentru că există bariere de comunicare între aceștia. Motivele pot fi diferite, însă mai jos ai 4 pași prin care poți elimina aceste bariere.

1. Cere și oferă feedback

Dacă nu există inițiativă din partea colegilor pentru a da startul unei discuții, fii tu cel care o face prin intermediul unui subiect comun. Conform unui studiu publicat pe Recruiter, 33% dintre angajați susțin faptul că lipsa de comunicare deschisă și onestă are un impact foarte mare asupra moralului acestora.

Domeniul în care lucrezi poate fi generatorul de subiecte de discuție. Așadar, ce-ar fi dacă ai cere feedback pentru ceea ce te preocupă profesional? De asemenea, este foarte important să și oferi dacă ți se cere.

2. Acordă încredere colegilor

Un studiu publicat pe Deloitte demonstrează că 23% dintre angajații aflați la conducerea unei organizații susțin alinierea obiectivelor colegilor cu cele corporative.

Este foarte important atât pentru organizație, cât și pentru oamenii care lucrează în cadrul aceasteia, ca legăturile dintre angajați să se bazeze pe încredere. Aceasta reprezintă un obiectiv organizațional care poate să contribuie la îndepărtarea barierelor de comunicare.

Asigurarea că obiectivele colegilor sunt aliniate cu scopurile corporative, poate să genereze un workflow de succes.

3. Învață limba străină necesară

Diferența culturală poate fi o altă barieră în comunicarea dintre angajați. Învățarea unei limbi străine poate să dezvolte atât comunicarea dintre persoane, cât și organizația. Dacă vrei să investești în angajații tăi și să-i ajuți să învețe anumite limbi străine, te poți baza pe o platformă de agile learning. Această platformă vine în ajutorul oamenilor dintr-o organizație, oferind un program personalizat pentru aceștia. În funcție de limbile străine pe care e nevoie să le învețe, ei își pot alege atât timpul, cât și locul de desfășurare a acestor studii.

Mai mult, există și calculatoare de costuri prin intermediul cărora poți vedea în timp real investiția pe care trebuie să o realizezi, în funcție de obiectivele pe care le ai pentru echipa ta.

4. Colaborează îndeaproape cu ceilalți colegi

Asigurarea că te poți baza pe ajutorul unui coleg de la locul de muncă atunci când ai nevoie, te ajută să comunicii din ce în ce mai mult. Conform unui studiu realizat de Universitatea Queens, 39% dintre angajații chestionați pentru această cercetare consideră că oamenii din propria organizație nu colaborează suficient.

Această barieră comunicațională poate fi ușor îndepărtată prin colaborarea dintre colegi. În felul acesta, reușești să eficientizezi munca, dar și relațiile cu ceilalți.

Comunicarea de la locul de muncă nu trebuie să fie piedica dintre interacțiunile cu ceilalți. Pe lângă acești pași poți să scapi și de timiditate, în caz că îți doreai să fii mai extrovertit.

E un articol folositor?

Apasa pe o steluta

4 / 5. Rezultatul 5

Nu sunt voturi pentru moment. Multumim daca esti primul care voteaza!

We are sorry that this post was not useful for you!

Let us improve this post!

Tell us how we can improve this post?


Experiența pe acest site va fi îmbunătățită dacă acceptați folosirea de cookie-uri. Mai multe informatii

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close