Un anunț de angajare este format din mai multe secțiuni: prezentarea angajatorului, prezentarea jobului, cerințe și ofertă, alte informații. Angajatorul își poate construi mai multe prezentări (profiluri) ale organizației, pe care le va folosi în anunțuri: în română, în altă limbă, condensate, detaliate, cu nume diferite, în cazul grupurilor de companii sau filialelor, confidențiale (fără numele angajatorului) etc. Când redactează un anunț nou, alege template-ul de Profil de angajator cel mai apropiat și îl modifică.
Conținut: Lista cu profiluri + Pagina de previzualizare a profilului selectat în listă
Acțiuni: Adaugă un profil nou sau Editare
Date generale despre organizația angajatorului
- Numele angajatorului (obligatoriu)
- Este preluat cel din Setările contului, însă poate să fie modificat
- Dacă nu se dorește dezvăluirea numelui angajatorului, se poate menționa “Confidențial” sau altceva, însă câmpul nu poate să rămână gol
- Nume alternativ: abreviere, numele în altă limbă, brand relevant etc.
- Dacă este menționat, va apărea împreună cu numele angajatorului, în paranteze
- Origine: țara din care provine angajatorul
- Extindere: dacă activează într-o singură țară (locală), în câteva țări grupate regional, dacă are extindere internațională sau dacă este o organizație multinațională
- Localizare în România: județul în care este sediul central
- Orașul: orașul în care are sediul principal
- Cifra de afaceri în România (în milioane de €): câmp alfanumeric: număr, dar pot fi adăugate și câteva semne și litere
- Număr de angajați full-time în România: câmp alfanumeric: număr, dar pot fi adăugate și câteva semne și litere
- Logo-ul angajatorului sau o altă imagine reprezentativă
- Este preluat cel din Setările contului, însă poate să fie schimbat sau șters
- Se poate alege din librăria proprie de fișiere de pe site sau din exterior, de pe calculator
- Format pătrat, se face “crop” pentru dimensionare
- Logo-ul / imaginea pot să fie schimbate în anunțuri, chiar dacă e folosită o prezentare a angajatorului care are deja un logo / imagine
Domenii de activitate
- Domeniile principale de activitate ale angajatorului, conform SCM (Sistemul de Clasificare Managero)
- Se bifează cele aplicabile
- Descrierea sintetică: o descriere scurtă și sintetică a angajatorului, în câteva cuvinte. Exemplu: “Companie germană, lider european în elemente de etanșare”
- Descrierea detaliată: o descriere detaliată a angajaorului, a activităților sale precum și orice altă informație considerată relevantă pentru cititori
- Rubrica are elemente de formatare avansată: culori, bullets etc.
Alte informații
- Text evidențiat separat față de informațiile precedente
Linkuri utile
- Orice link la care angajatorul dorește să facă trimitere: site-uri ale companiei, rețele sociale, articole etc.
- Linkul poate să apară în format URL sau ca un titlu cu link pe el, fiecare pe o linie separată
- Linkurile se atașează manual:
- se scrie textul linkului și se selectează
- se apasă “inserare/ editare link” și se introduce URL în căsuța care se deschide
Date profil
- Numele profilului (a prezentării), doar pentru uz intern
- O descriere succintă a prezentării
Note:
- Sunt recomandate previzualizarea periodică a prezentării, pentru a se asigura că informațiile sunt cele corecte și relevante, și salvarea repetată.
- La Editare apare și opțiunea Salvează ca (o prezentare separată, cu un alt nume) sau Ștergere.