Secțiunea pentru angajatori

Ord. dupa

Angajatorii publică anunțurile de recrutare, alegând dacă aplicaț...

:arrow: Înainte de a citi aceste instrucțiuni vă recomandăm să ci...

Angajatorii trebuie să se înregistreze pe site (să-şi creeze un co...

Angajatorii pot crea o „Listă neagră” (Blacklist) cu candidații...

Fiecărui anunţ de angajare i se pot adăuga mai multe fișiere (foto...

Listele cu anunțurile angajatorului, în diferite stări; Angajatorul...

Lista candidaților pentru fiecare anunț în parte, selectat din list...

Mesageria internă pe Managero funcționează în următoarele direcț...

Un anunț de angajare este format din mai multe secțiuni: prezentarea...

Un anunţ de angajare este format din mai multe secţiuni: prezentarea...

Afiseaza
comentarii

➡ Înainte de a citi aceste instrucțiuni vă recomandăm să citiți articolul „Standardul ergonomic Managero pentru anunțurile de recrutare cu employer branding” pentru a înțelege mai bine principiile care stau la baza conceptului Managero.

*

Un anunţ de angajare are mai multe componente distincte: prezentarea angajatorului, prezentarea jobului, cerinţe, ofertă, alte informaţii, eventual fotografii şi fişiere ataşate.

Pentru angajatorii care au multe anunţuri, e mai eficient să aibă aceste părţi componente gata pregătite, sub formă de templates, şi să le asambleze rapid într-un nou anunţ, cu modificări minime. Pe Managero se poate face un anunţ nou sau se poate porni de la un anunţ existent, modificând informaţiile. Câmpurile şi paşii de editare sunt identici în ambele cazuri.

💡  Nu puteți începe redactarea unui anunț de angajare dacă nu aveți completate datele de contact în relația cu Managero în secțiunea Cont! Această măsură de precauție este luată deoarece înaintea aprobării unui anunț sunt necesare discuții cu cei care l-au redactat spre a face eventuale modificări pentru a fi publicat la standardele Managero.

A. Compunerea unui anunț nou pornind de la unul existent:

  • Se merge în secțiunea Anunțuri, unde sunt listate toate anunțurile angajatorului: active, inactive, în curs de aprobare, drafts, respinse și arhivate
  • Se face click pe oricare din anunțuri, care se va deschide în modul Preview, după care se Editează (aceiași pași ca la Pct. B) pentru a putea apărea opțiunea de publicare:
    • Un anunț activ sau un anunț inactiv neexpirat trebuie salvate sub alt nume (Salvează ca) pentru a putea să fie publicate ca un nou job / anunț nou;
      • Atenție: butonul „Salvează ca” apare doar după ce a fost operată o modificare (oricât de mică: adăugarea unei litere la un câmp, o operațiune de formatare etc.)
    • Un anunț inactiv se poate reactiva dacă nu este expirat
    • La celelalte categorii (Anunț inactiv expirat, Drafts, Spre aprobare, Respinse, Arhivate), opțiunea Publică apare direct, și anunțul este considerat unul nou, care va trebui să treacă prin aprobarea Managero.

B. Compunerea unui anunț nou: se apasă butonul Anunț nou, care deschide formularul:

Există trei câmpuri obligatorii care trebuie completate, fără de care nu se deschide formularul de introducere a datelor: Numele anunțului (intern), Numele angajatorului, așa cum va apărea în anunț și Numele postului:

  • Se dă un nume anunțului – de uz intern, nu apare în public!
    • E un nume pentru evidențele interne, care poate să fie diferit de numele jobului. Exemplu: dacă angajatorul are active două anunțuri de pentru postul de Regional Sales Manager, Numele anunțurilor pot să fie RSM Nord, respectiv RSM Vest
  • Se completează Numele angajatorului și Numele postului – așa cum vor aparea în anunț

Atenție: după publicare, Numele angajatorului și Numele postului nu mai pot fi schimbate!

  • Se alege un Profil de angajator și se editează câmpurile, inclusiv logo-ul, dacă este nevoie
    • Dacă nu se alege un profil de angajator predefinit (template), câmpurile se populează cu informațiile din secțiunea Cont și rditarea se face la fel ca în secțiunea Profil de angajator
    • Pot fi alese și opțiunile “Forumular gol” sau “Valorile predefinite în Contul angajatorului
  • Se menționează Recrutorul – dacă recrutarea se face printr-o firmă de recrutare sau un consultant extern și se dorește menționarea acestei informații
  • Se alege un Profil de job și se editează câmpurile, dacă este nevoie
    • Salariul fix lunar ÎN ANUNȚ (€ net/ lună): valoarea salariului net/ lună (în Euro) care apare afișat în anunț!
      • Este un câmp TEXT, pot fi introduse cifre și litere, Ex: „3,500-4,000€ net/lună”, sau „3,000+ € net/lună”, sau „Min. 2,500€ net/ lună”
      • Recomandăm introducerea unor valori care să conțină numere în acest câmp. Pentru alte comentarii descriptive legate de ofertă, se folosește câmpul Oferta detaliată. Ex. „La nivelul pieței pentru companiile multinaționale”, sau „Salariul este substanțial și este negociabil cu fiecare candidat în parte”.
      • Dacă este lăsat gol, în anunț nu se afișează nimic, sau se afișează doar textul din Oferta detaliată
    • Salariul fix lunar ASCUNS (€ net/ lună): se introduce un NUMĂR, care nu este afișat în anunț. Acest număr este folosit de către candidați atunci când își fac filtre, pentru a selecta anunțurile pentru posturi cu salarii peste numărul fixat în filtru. De ex., dacă puneți valoarea 2,000 în acest câmp, ea nu este afișată în anunț, însă candidații care fac un filtru cu numărul 1,800 la „salariul de cel puțin…”, anunțul dumneavoastră va fi listat în rezultatele filtrului candidatului, deși valoarea nu apare în anunțul dumneavoastră. Dar dacă acest câmp este lăsat gol, anunțul nu va apărea în căutările candidatului cu filtrul setat la o valoare mai mică sau egală cu 2,000 la condiția „anunturile cu salarii de cel puțin…”
  • Se adaugă Profilul Ideal sau Profilul Minimal SCM (Sistemul de Clasificare Managero), sau amândouă
    • Se construieste Profilul Managero conform instrucțiunilor din secțiunea Sistemul de Clasificare Managero
    • Se optează dacă Profilul Ideal sau/ și Profilul Minimal SCM să fie afișat(e) sau nu în anunț; pot fi incluse ambele în anunț, însă noi recomandăm folosirea doar a unuia dintre ele.
    • Profilul Ideal este profilul unui candidat ideal; Profilul Minimal listează DOAR criteriile de selecție OBLIGATORII, care vor putea fi folosite și la filtrările automate, programate a fi dezvoltate în prima jumătate a anului 2021.
  • Se adaugă alte Filtre
    • Vârsta (număr cu valoare minima – maxima)
    • Sexul
    • Salariul minim acceptat de către candidați (număr)
  • Se adaugă Alte informații: o galerie foto și alte documente PDF din Biblioteca de fișiere, care se deschid direct pe site, filme de pe YouTube sau documente mari care se deschid din OneDrive sau alte sisteme de arhivare.
    • Fișierele PDF și fotografiile JPG trebuie încărcate mai întâi în bibliotecă (Fișiere în meniu) pentru a putea să fie incluse în aplicație. Din motive de securitate, acestea sunt singurele formate acceptate pe site.
    • Video-urile: pot fi puse două filme într-un anunț, introducând URL-ul YouTube: Se apasă butonul „Inserare/ editare media” > se selectează „General” > se introduce URL-ul YouTube în căsuța „Sursă”
      • Un mini-video (format „thumbnail”) pe coloana din dreapta, imediat sub fotografia principală a anunțului
      • Un video ecran larg în partea de jos a anunțului, după text și Profilurile SCM
    • Documentele mari: în cazul fișierelor mai mari de 5Mb pentru PDF și 2 Mb pentru poze (limita maximă pe Managero), de ex. prezentări extinse, rapoarte anuale etc., vă recomandăm să le puneți pe diverse site-uri de partajare (OneDrive, DropBox, Google Drive etc.) și includerea lor în anunț în ferestrele dedicate documentelor mari. Spre deosebire de linkurile care deschid fisierele (max. 5Mb) atunci când se apasă pe ele, documentele mari sunt afișate direct în site (prima pagină, în cazul în care e un document cu multe pagini), în format grafic.
      • Se apasă butonul „Inserare/ editare media”
        • se selectează „Încorporare” și se copiază codul de „embed” în căsuță (cu copy-paste)
        • se selectează „General” și se setează înălțimea în pixels a frame-ului care va conține documentul pe site. Dacă lacătul din dreapta este închis, lățimea se va modifica proporțional. Va trebui să deschideți lacătul pentru a putea seta Lățimea și Înălțimea frame-ului independent una de alta.

Note:

          • valoarea dată pentru „Lățime” afectează doar dimensiunea frame-ului în modul Previzualizare, adică pentru operator. În anunțul care apare pe site lățimea frame-ului este prefefinită (= toată lățimea coloanei). Însă valoarea de la „Înălțime” setează dimensiunea reală și în Previzualizare și în afișarea de pe site.
          • nu introduceți și nu modificați conținutul căsuței „Sursă”, acesta se va completa automat cu codul generat

Pot fi puse mai multe documente mari într-un anunț, acestea fiind afișate în două formate:

      • Mini-document (format „thumbnail) pe coloana din dreapta, sub poza principala și sub mini-video
      • Document larg, pe toată lățimea paginii, în josul anunțului, dupa text, Profilurile SCM și video-urile în ecran larg.
  • Se specifică Modul și instrucțiunile de aplicare
    • Prin Managero: candidații trebuie să facă aplicația prin sistem, cu CV-urile și toate celelalte documente în format Managero, pentru ca angajatorul să poată să beneficieze de serviciile suplimentare Managero, printre altele
    • Prin e-mail: se specifică adresa de e-mail și alte instrucțiuni legate de acest mod de aplicare; candidații pot aplica fără să se înscrie pe site, în deplină confidențialitate, fără a lăsa nicio informație sau urmă pe site-ul Managero
  • Se Previzualizează anunțul
  • Se Salvează anunțul (cu numele existent) sau se Salvează ca un Anunț Nou
  • Se poate Șterge anunțul (fără a mai putea să fie recuperat)
  • Se dă comanda de Publicare a anunțului
    • Butonul se activează doar în modul Preview și doar după ce toate modificările au fost salvate

După comanda Publică anunțul:

  • Anunțul merge mai întâi la Aprobarea de către Managero
  • Anunțul va fi plasat în lista Anunțuri spre aprobare din secțiunea Anunțuri

După aprobarea de către Managero

  • În momentul în care anunțul este aprobat de către Managero, anunțul devine public, Angajatorul primește o notificare și anunțul se plasează în lista Anunțuri active din secțiunea Anunțuri
  • Un anunț publicat poate să fie modificat fără să mai fie nevoie de re-aprobarea Managero, însă Numele angajatorului și Numele jobului NU MAI POT FI MODIFICATE
  • Din momentul aprobării începe o perioadă de valabilitate a anunțului de 30 de zile.
  • Un anunț publicat (activat) poate să fie modificat (cu excepția Numelui angajatorului și a Numelui jobului), inactivat și reactivat de oricâte ori în perioada sa de valabilitate
  • Perioadele de inactivitate NU SE SCAD din perioada de valabilitate a anunțului!

Atentie: Joburile publicate pe site-ul Managero au salarii de minimum 2,000€ net/ lună + beneficii, chiar dacă cifrele nu sunt menționate în anunț!

Note:

  • Sunt recomandate previzualizarea periodică a anunțului, pentru a se asigura că informațiile sunt cele corecte și relevante.
  • Sistemul este configurat ca să facă salvarea automată a informațiilor, pe măsură ce le introduceți (cu excepția editării anunțurilor active).
  • Se poate intrerupe editarea anuntului, caz în care acesta este salvat în secțiunea Drafts, pentru a fi reluata ulterior.
  • Anunțurile pot fi exportate în format PDF

Perioada de valabilitate și de afișare a anunțurilor și reactivarea:

  • Anunțul rămâne publicat pe site pe o perioadă de 30 de zile de la data aprobarii, sau până când este dezactivat de către Angajator
  • Perioada de valabilitate a unui anunț este de 30 de zile și se scurge de la data aprobării de către Managero
  • Un anunț poate fi inactivat și reactivat de oricâte ori de către Angajator pe perioada de valabilitate rămasă. Perioadele în care anunțul a fost inactiv NU SE SCAD din perioada de valabilitate a anunțului.
  • Un anunț inactiv cu perioada de valabilitate depășită va fi reactivat ca un anunț nou, cu toate obligațiile de plată către Managero aferente.

➡ Notă: un anunț nepublicat (draft sau inactiv) poate să fie vizualizat în formatul Managero (ca și când ar fi activ pe site/ publicat) de către cei care primesc un link și o cheie de previzualizare. Pentru aceasta:

  • Apăsați pe butonul „Trimite” din bara de meniu a anunțului
  • Alegeți perioada în care anunțul nepublicat poate să fie previzualizat utilizând cheia și parola
  • Generați linkul și cheile de validare, apoi copiați-le și trimiteți-le celor care vreți să vadă anunțul nepublicat încă
  • Dacă există o cheie privată activă, butonul „Trimite” va fi colorat în verde.
  • Atenție: dacă ștergeți cheia privată, nimeni nu mai poate vedea draftul de anunț în modul previzualizare, până nu veți genera altă cheie, chiar dacă perioada de validitate nu s-a scurs.

💡 Autosalvarea

  • Sistemul face salvarea datelor în timp real (la fiecare 5 secunde, mai precis spus)! Așadar, odată modificat ceva în anunț, NU se mai poate reveni la versiunea anterioară. Dacă doriți să aveți o copie de siguranță, puteți salva anunțul) sub un alt nume („Salvează ca”) și să faceți modificările pe unul dintre ele.
  • Autosalvarea este OPRITĂ la anunțurile active (publicate). După editarea unui anunț activ, modificările vor apărea pe site doar după ce se apasă pe butonul „Publică” (apare doar în modul „Previzualizare”).

Experiența pe acest site va fi îmbunătățită dacă acceptați folosirea de cookie-uri. Mai multe informatii

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close