Articole despre manageri, problemele și întrebările lor…

Ord. dupa
(Interviurile)

Într-o conversație, „Nu e nicio problemă” are/ poate avea înto...

5 comentarii
(Hard Working Managers)

Contextul general, mai întâi: sondajele GB de pe LinkedIn și Facebo...

1 comentarii
(Interviurile)

Interviurile grele de angajare sunt un șir de capcane în care mulți...

6 comentarii
(Anunțurile de recrutare)

Am pus pe Internet cel mai simplu job cu putință: caut pe cineva car...

(CV-urile)

Am pus de curând un CV pentru o poziție de director comercial într-...

13 comentarii
(Carieră și Piața muncii)

Știți cu toții cum e când vă schimbați o părere. Cum decădeți...

10 comentarii
(Interviurile)

Într-un interviu cu un candidat/ discuție cu cineva, poți să-ți d...

7 comentarii
(Interviurile)

Cei mai mulți - marea majoritate, de fapt - nu știu să spună decâ...

6 comentarii
(Hard Working Managers)

Unul dintre numeroasele profiluri toxice de angajați, sau de candida...

3 comentarii
(Lucratul la stat)

Azi am fost la tribunal să depun o mărturie pentru un prieten care s...

10 comentarii
(Hard Working Managers)

Un partener al nostru își mută birourile. A mutat deja mobila și a...

1 comentarii
(Discriminarea)

Mai încet cu lamentările cu ce ne facem noi după 50, când nu ne ma...

21 comentarii
(CV-urile)

O recomandare legată de CV-uri și de modul de lucru cu firmele de re...

(Anunțurile de recrutare)

Când găseai foarte mulți candidați pentru orice job puneai un anun...

(Interviurile)

Candidații la joburile manageriale au puține metode la îndemână c...

3 comentarii
(Carieră și Piața muncii)

Aproape toți cei care spun că serviciile sunt proaste în România ...

7 comentarii
(Lucratul la stat)

Dacă am înțeles eu bine care este rolul (oficial, cel puțin) al ag...

2 comentarii
(CV-urile)

Fiindcă oamenii nu mai au timp ca să-și facă singuri sintezele (ca...

2 comentarii
(Carieră și Piața muncii)

Facerea unei impresii bune trece mai întâi, obligatoriu, prin neface...

2 comentarii
(Carieră și Piața muncii)

Din nou despre ce înseamnă imaginea la interviu: recrutare de countr...

1 comentarii
(Carieră și Piața muncii)

Când cineva primește un e-mail nesolicitat, șansele să-l citească...

2 comentarii
(CV-urile)

Primesc un CV de la un candidat pentru un post de director general la ...

19 comentarii
(Articles)

Oricât de unici și de out of de box sunteți, evaluarea într-un sce...

10 comentarii
(Hard Working Managers)

Revelație ieri a unui prieten al meu, director general al unei firme ...

6 comentarii
(Salarii și beneficii)

Un scenariu foarte des întâlnit cu momentul în care eșuează multe...

Afiseaza
comentarii

0
(0)
Delia Dragomir

Delia Dragomir

2020 e anul surprizelor și al schimbărilor. Realitatea începe, ușor ușor, să capete sensuri noi și treptat, ne vom da seama că și noi ne vom schimba în timp. Econimia, industria se transformă, iar noi suntem parte din acest circuit, fără de care nu putem trăi și evolua, dar pe care, de fapt, tot noi îl punem în funcțiune. Liderii marilor companii urmăresc cu atenție trendurile și știu deja că aptitudinile pe care trebuie să le aibă angajații nu mai sunt aceleași ca acum 3-4 ani.

Ca angajat, sau ca persoana care își caută un job, nu vrei să mai ai o surpriză și din punctul ăsta de vedere. Ai avut deja destule. De aceea, o să afli din acest articol care este un top 3 al abilităților la care angajatorii sunt atenți în 2020.

  1. Gândirea critică. “Crede și nu cereta” nu este o zicală după care să te ghidezi în 2020. În general e recomandat să analizezi opțiunile pe care le ai înainte de a lua o decizie. Pune-ți întrebări, caută argumente, analizează riscurile. Citește articole despre domeniul tău și gândește cu un pas înainte. Odată cu digitalizarea produselor din companii, o gândire ageră și anticipativă te va ajuta să fii updatat, să găsești cele mai bune soluții și să îți clădești drumul spre a fi un bun lider în viitor.
  2. Apropo de soluții, ăsta e un capitol pe care să îl iei în calcul. Mulți antreprenori consideră că o persoană orientată spre soluții este candidatul ideal. Pentru că își va canalize energia în scopuri practice, fără să piardă timp căutând vinovați, lamentându-se sau rămânând blocată. Adaptarea este cheia și chiar dacă traseul se schimbă la mijlocul drumului, e important să găsești soluții din mers la provocările care pot să apară.
  3. Decision making. Într-o eră a vitezei, învață să ai curajul să iei decizii. Îndrăznește să crezi în metodele tale. Vei insipira încredere, iar angajatorul tău îți va oferi oportunitatea și a doua oară. Sigur, pentru asta este important să fii stăpân/ă și să cunoști domeniul în care activezi. Cu cât vei fi mai sigur pe skill-urile tale, cu atât vei lua decizii mai rapid și mai contient.

Așadar, ecuația e simplă: învață cât de multe poți din și despre domeniul în care vrei să activezi. Fii la curent cu noutățile. Așa cum ai văzut, pe lângă cunoștințele de bază, angajatorii apreciază așa numitele soft skills, ce țin de inteligența ta emoționala și încrederea în tine. Așa că, analizează, caută soluții, pune-le în practică – de aici sky is the limit. (Delia Dragomir – August 2020)

E un articol folositor?

Apasa pe o steluta

0 / 5. Rezultatul 0

Nu sunt voturi pentru moment. Multumim daca esti primul care voteaza!

We are sorry that this post was not useful for you!

Let us improve this post!

Tell us how we can improve this post?


Experiența pe acest site va fi îmbunătățită dacă acceptați folosirea de cookie-uri. Mai multe informatii

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close