36% dintre români declară că apreciază mai mult un brand care are reclame sponsorizate online.
Dintre toate rețelele de socializare, Facebook este la putere în preferințele românilor (92%) cu un timp mediu petrecut online de 2,3 ore/zi.
46% dintre respondenți declară că se simt indiferenți față de reclamele sponsorizate văzute pe Facebook sau pe Instagram, spunând chiar că se simt obosiți și plictisiți de acestea.
Pe de altă parte, pe 36% dintre români publicitatea online îi determină să aprecieze mai mult brandul sau persoana la care fac referire.
Am asistat în ultimul an la ascensiunea tuturor rețelelor de socializare. Timpul petrecut pe internet este tot mai mare, astfel că și brandurile se adaptează acestui context, publicitatea online crescând semnificativ. Studiul Reveal Marketing Research analizează atât comportamentul, cât și percepția romanilor fata de publicitatea din social media. Iată rezultatele!
Dintre toate reÈ›elele de socializare, Facebook este la putere în preferinÈ›ele românilor (92%) cu un timp mediu petrecut online de 2,3 ore/zi. Alte aplicaÈ›ii accesate frecvent într-o zi de către români sunt YouTube cu 63% și Instagram cu 37%. DeÈ™i TikTok nu se află în top 3 aplicaÈ›ii, fiind menÈ›ionat de doar 15% dintre respondenÈ›i, se observă, totuÈ™i, că utilizatorii petrec mult timp pe această reÈ›ea. Românii care folosesc TikTok petrec în medie 2,3 ore/pe zi navigând printre videoclipuri… (citeÈ™te mai mult)
E un articol folositor?
Apasa pe o steluta
0 / 5. Rezultatul 0
Nu sunt voturi pentru moment. Multumim daca esti primul care voteaza!
We are sorry that this post was not useful for you!
Experiența pe acest site va fi îmbunătățită dacă acceptați folosirea de cookie-uri. Mai multe informatii
The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.