Office Sky este un start-up lansat în 2022, care oferă, în premieră pe piața din România, asistente personale virtuale. Proiectul s-a născut în era digitală, ca o nevoie tot mai mare a companiilor, a profesioniștilor și chiar a persoanelor private de a avea un ajutor, un asistent, care să se ocupe de sarcinile zilnice, repetitive, dar fără a avea grija unui angajat. Office Sky oferă servicii de asistență remote, însă noi am mers dincolo de definiția clasică a unui astfel de rol, pregătind și instruind o „dublură virtuală”, un Doppelgänger, pe care clienții noștri se pot baza pe deplin.
Un prim avantaj al soluției Office Sky îl reprezintă costurile reduse în raport cu angajarea in-house a unui asistent. Cei care solicită serviciile pot contracta exact numărul de ore de care au nevoie, care poate fi mai mic decât orele lucrate de un angajat full-time, și pot solicita serviciile asistenților doar atunci când au nevoie de ele. Un alt avantaj pe care îl au clienții noștri este că pot beneficia de o gamă largă de competențe și abilități, deoarece, în funcție de nevoile și proiectele lor, noi le putem aloca mai multe „dubluri”, combinând competențele mai multor asistenți pentru a atinge rezultatele dorite.
Office Sky oferă o gamă largă de servicii, de la simple la complexe, de la o rezervare la restaurant sau preluare de apeluri, la raportări de business sau contabilitate primară. Oferim un serviciu 100% personalizabil, deoarece fiecare client este unic și îl tratăm ca atare, obiectivul nostru principal fiind acela de a răspunde nevoilor sale, oricare ar fi acestea. Lista completă de servicii oferite de Office Sky poate fi consultată accesând link-ul https://officesky.ro/our-services/.
Chiar dacă denumirea de „asistent virtual” poate induce ideea de robot, este important de știut că toți angajații Office Sky sunt persoane reale, cu experiență de executive sau personal assistant și cu experiență în diverse tipuri de activități care pot fi utile unei persoane preocupate de creșterea afacerii sale (de exemplu, social media management sau contabilitate primară, time management sau data entry).
Procesul nostru de recrutare este riguros, incluzând testări pentru toate competențele candidatului, de la cele digitale, la cele lingvistice sau de organizare și eficiență.
Ca să oferim toate instrumentele necesare clienților pentru a colabora cât mai ușor cu „dublura” lor, am dezvoltat aplicația Office Sky, disponibilă pentru Android și IOS, prin care clienții pot trimite sarcini către asistenți, pot urmări statusul cererilor sau pot vizualiza facturile emise și statusul plăților.
Office Sky oferă clienților săi timp valoros, profesionalism, confidențialitate și eficiență. (Comunicat de presă – decembrie 2022)
Despre Office Sky
Contact:
+40 721 299 600