Piața muncii din România și din alte părți

Ord. dupa

Cunosc mulți oameni care își caută job de peste 10 ani, încontinu...

2 comentarii

Office Sky este un start-up lansat în 2022, care oferă, în premier...

O mică notă la intrarea și pe meniul unui restaurant din Spania: ...

1 comentarii

Unul dintre principiile de bază ale recrutării, dintr-un mesaj al Io...

3 comentarii

Ne-a venit și nouă rândul să căutăm o bonă. Cu primul copil s-a...

1 comentarii

Orice îndrăgostit vrea să dea mult mai mult decât primeşte, şi o...

4 comentarii

Săptămâna de lucru de patru zile devine un subiect fierbinte pentru...

Mulți manageri se supără foc pe mine când le spun că nu-i pot lua...

2 comentarii

I have known Florin Coman (FC) for many years: banker, writer, playwri...

Skanska: Angajații din birouri au așteptări mai mari în ceea ce pr...

2 comentarii

Magnetico 2021 este un eveniment dedicat industriei HR organizat de Bu...

Să fii absolventă de Limbi Străine la Universitatea din București,...

19 comentarii

Pandemia remodelează percepția angajaților asupra spațiului ideal ...

Vom avea rezistenta emotionala necesara pentru o viata marcata de tran...

2 comentarii

Unul dintre lucrurile pe care recrutorii și angajatorii le consideră...

4 comentarii

Față de 2019, domeniul IT a înregistrat o creștere de 10% în rân...

Incompetența multor manageri e, de departe, tema cea mai prezentă ș...

4 comentarii

4 abilități care îi lipsesc generației Z. Ce soluție au găsi...

Oamenii își doresc o separare între muncă și casă – conform st...

Aplicațiile mobile de video calling și organizare au ținut producti...

Un interviu pe care l-am dat lui Matei Martin de la Dilema Veche, în ...

Afiseaza
comentarii

5
(5)

Office Sky este un start-up lansat în 2022, care oferă, în premieră pe piața din România, asistente personale virtuale. Proiectul s-a născut în era digitală, ca o nevoie tot mai mare a companiilor, a profesioniștilor și chiar a persoanelor private de a avea un ajutor, un asistent, care să se ocupe de sarcinile zilnice, repetitive, dar fără a avea grija unui angajat. Office Sky oferă servicii de asistență remote, însă noi am mers dincolo de definiția clasică a unui astfel de rol, pregătind și instruind o „dublură virtuală”, un Doppelgänger, pe care clienții noștri se pot baza pe deplin.

Un prim avantaj al soluției Office Sky îl reprezintă costurile reduse în raport cu angajarea in-house a unui asistent. Cei care solicită serviciile pot contracta exact numărul de ore de care au nevoie, care poate fi mai mic decât orele lucrate de un angajat full-time, și pot solicita serviciile asistenților doar atunci când au nevoie de ele. Un alt avantaj pe care îl au clienții noștri este că pot beneficia de o gamă largă de competențe și abilități, deoarece, în funcție de nevoile și proiectele lor, noi le putem aloca mai multe „dubluri”, combinând competențele mai multor asistenți pentru a atinge rezultatele dorite.

Office Sky oferă o gamă largă de servicii, de la simple la complexe, de la o rezervare la restaurant sau preluare de apeluri, la raportări de business sau contabilitate primară. Oferim un serviciu 100% personalizabil, deoarece fiecare client este unic și îl tratăm ca atare, obiectivul nostru principal fiind acela de a răspunde nevoilor sale, oricare ar fi acestea. Lista completă de servicii oferite de Office Sky poate fi consultată accesând link-ul https://officesky.ro/our-services/.

Chiar dacă denumirea de „asistent virtual” poate induce ideea de robot, este important de știut că toți angajații Office Sky sunt persoane reale, cu experiență de executive sau personal assistant și cu experiență în diverse tipuri de activități care pot fi utile unei persoane preocupate de creșterea afacerii sale (de exemplu, social media management sau contabilitate primară, time management sau data entry).

Procesul nostru de recrutare este riguros, incluzând testări pentru toate competențele candidatului, de la cele digitale, la cele lingvistice sau de organizare și eficiență.

Ca să oferim toate instrumentele necesare clienților pentru a colabora cât mai ușor cu „dublura” lor, am dezvoltat aplicația Office Sky, disponibilă pentru Android și IOS, prin care clienții pot trimite sarcini către asistenți, pot urmări statusul cererilor sau pot vizualiza facturile emise și statusul plăților.

Office Sky oferă clienților săi timp valoros, profesionalism, confidențialitate și eficiență. (Comunicat de presă – decembrie 2022)

Despre Office Sky

Contact:

https://officesky.ro/

contact@officesky.ro

iulia.tutu@officesky.ro

+40 721 299 600

E un articol folositor?

Apasa pe o steluta

5 / 5. Rezultatul 5

Nu sunt voturi pentru moment. Multumim daca esti primul care voteaza!

We are sorry that this post was not useful for you!

Let us improve this post!

Tell us how we can improve this post?


Experiența pe acest site va fi îmbunătățită dacă acceptați folosirea de cookie-uri. Mai multe informatii

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close