Articole despre manageri, problemele și întrebările lor…

Ord. dupa
(Interviurile)

Într-o conversație, „Nu e nicio problemă” are/ poate avea înto...

5 comentarii
(Hard Working Managers)

Contextul general, mai întâi: sondajele GB de pe LinkedIn și Facebo...

1 comentarii
(Interviurile)

Interviurile grele de angajare sunt un șir de capcane în care mulți...

6 comentarii
(Anunțurile de recrutare)

Am pus pe Internet cel mai simplu job cu putință: caut pe cineva car...

(CV-urile)

Am pus de curând un CV pentru o poziție de director comercial într-...

13 comentarii
(Carieră și Piața muncii)

Știți cu toții cum e când vă schimbați o părere. Cum decădeți...

10 comentarii
(Interviurile)

Într-un interviu cu un candidat/ discuție cu cineva, poți să-ți d...

7 comentarii
(Interviurile)

Cei mai mulți - marea majoritate, de fapt - nu știu să spună decâ...

6 comentarii
(Hard Working Managers)

Unul dintre numeroasele profiluri toxice de angajați, sau de candida...

3 comentarii
(Lucratul la stat)

Azi am fost la tribunal să depun o mărturie pentru un prieten care s...

10 comentarii
(Hard Working Managers)

Un partener al nostru își mută birourile. A mutat deja mobila și a...

1 comentarii
(Discriminarea)

Mai încet cu lamentările cu ce ne facem noi după 50, când nu ne ma...

21 comentarii
(CV-urile)

O recomandare legată de CV-uri și de modul de lucru cu firmele de re...

(Anunțurile de recrutare)

Când găseai foarte mulți candidați pentru orice job puneai un anun...

(Interviurile)

Candidații la joburile manageriale au puține metode la îndemână c...

3 comentarii
(Carieră și Piața muncii)

Aproape toți cei care spun că serviciile sunt proaste în România ...

7 comentarii
(Lucratul la stat)

Dacă am înțeles eu bine care este rolul (oficial, cel puțin) al ag...

2 comentarii
(CV-urile)

Fiindcă oamenii nu mai au timp ca să-și facă singuri sintezele (ca...

2 comentarii
(Carieră și Piața muncii)

Facerea unei impresii bune trece mai întâi, obligatoriu, prin neface...

2 comentarii
(Carieră și Piața muncii)

Din nou despre ce înseamnă imaginea la interviu: recrutare de countr...

1 comentarii
(Carieră și Piața muncii)

Când cineva primește un e-mail nesolicitat, șansele să-l citească...

2 comentarii
(CV-urile)

Primesc un CV de la un candidat pentru un post de director general la ...

19 comentarii
(Articles)

Oricât de unici și de out of de box sunteți, evaluarea într-un sce...

10 comentarii
(Hard Working Managers)

Revelație ieri a unui prieten al meu, director general al unei firme ...

6 comentarii
(Salarii și beneficii)

Un scenariu foarte des întâlnit cu momentul în care eșuează multe...

Afiseaza
comentarii

0
(0)
Delia Dragomir

Delia Dragomir

În zilele noastre au fost observate nenumărate fenomene, însă ceea ce pune presiune asupra conștientului și cauzează destul de mult stres este sentimentul numit fear of missing out. Acest fenomen poate să afecteze pe oricine, însă unii oameni sunt mai predispuși, astfel că mai jos ai 4 pași prin care poți reduce efectele lui în relație cu activitățile pe care le desfășori la locul de muncă.

Introdus recent în dicționarul Oxford, acest acronim înseamnă frica de a pierde informații. Acesta a fost inventat pentru a descrie acel sentiment anxios ce poate să apară când nu deții suficiente informații despre un subiect nou. Iată care sunt cele 4 metode prin care poți diminua efectele FOMO.

  1. Caută lucruri în comum cu ceilalți colegi

De cele mai multe ori, timpul petrecut alături de colegi este mai mare decât timpul petrecut cu familia sau cu alte persoane. Sentimentul de anxietate și frica de a pierde anumite informații poate apărea oricând, de aceea este benefic pentru conștient să creezi conexiuni cu ceilalți angajați. În felul acesta, te poți concentra asupra lucrurilor în comun avute cu alte persoane, iar sentimentele de singurătate sau de excludere sunt minimizate datorită sentimentului de apartenență. Acesta vine la pachet cu acceptarea și susținerea din partea celorlalte persoane.

  1. Concentrează-te pe recunoștință

Apreciază la cei din jurul tău calitățile pe care tu nu le ai. Un studiu clinic, realizat de Departamentul de sănătate comunitară al Universității Federale de Științe ale Sănătății din Brazilia, arată că discuțiile cu alte persoane despre ceea ce apreciați la ele poate să ridice atât moralul personal, cât și al celorlalte persoane. Buna dispoziție poate fi exact ceea ce îți lipsește pentru a scăpa de sentimentul deprimant sau anxios.

  1. Petrece mai puțin timp pe rețelele sociale

Mai mulți specialiști au demonstrat faptul că persoanele care se confruntă cu efectele FOMO pot fi de toate vârstele. Un studiu din revista Psychiatry Research a ajuns la concluzia că amplificarea acestui sentiment, FOMO, este în strânsă legătură cu utilizarea smartphone-urile și a rețelelor sociale. În urma folosirii acestora, oamenii tind să se compare cu ceilalți și să ajungă la evaluări negative asupra propriei persoane. De aceea este indicat să se utilizeze cât mai puțin Social Media, tocmai pentru a nu mai exista nevoia de a fi sau de a arăta ca alți oameni.

  1. Învață o limbă străină

Odată cu digitalizarea locurilor de muncă s-au mărit și perspectivele companiilor, iar angajarea unor persoane din alte țări este tot mai frecvent întâlnită. În cazul acesta, există posibilitatea ca tu să fii reprezentantul unei alte culturi, iar necesitatea comunicării cu celelalte persoane să fie la ordinea zilei. Astfel, este prielnic să înveți o altă limbă, deoarece research-ul pentru diferite task-uri, dar și discuțiile cu ceilalți angajați pot avea un nivel mai înalt dacă se realizează în aceeași limbă.

Pentru a ajuta angajații să depășească disconfortul, în cazul în care nu știu limba străină necesară și să se lovească de sentimentul de pierdere a informațiilor, există platforme de agile learning, care vin în ajutorul organizațiilor, oferind un program personalizat pentru aceștia.

Astfel, cursanții își pot alege cât și unde învață, tipul acesta de învățare putând fi practicat de oriunde. Pe lângă aceste beneficii, există și calculatoare de costuri prin intermediul cărora leaderii sau managerii pot vedea în timp real cât trebuie să investească în funcție de obiectivele de învățare ale echipei.

FOMO este un fenomen care se accentuează în fiecare an. Depinde doar de noi cum alegem să înfruntăm efectele lui negative.

Delia Dragomir este Co-Fondator EUCOM Business Language

E un articol folositor?

Apasa pe o steluta

0 / 5. Rezultatul 0

Nu sunt voturi pentru moment. Multumim daca esti primul care voteaza!

We are sorry that this post was not useful for you!

Let us improve this post!

Tell us how we can improve this post?


Experiența pe acest site va fi îmbunătățită dacă acceptați folosirea de cookie-uri. Mai multe informatii

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close